וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית: דרור קשטן עשוי להתמנות למאמן הנבחרת הצעירה

25.2.2015 / 10:16

המאמן הוותיק שזוכה לקונצנזוס הוא המועמד המוביל לתפקיד, כאשר רק ההצעה הכספית הנמוכה עלולה למנוע את המהלך. הוועדה תתכנס בשבוע הבא. אריק בנאדו ואורי מלמיליאן ימתינו להחלטה

דרור קשטן מאמן בני יהודה לשעבר. קובי אליהו
עוד אתגר מקצועי. דרור קשטן/קובי אליהו

המאמן הוותיק והמעוטר דרור קשטן הוא המועמד המוביל של ראשי ההתאחדות לכדורגל בנוגע למשרת מאמן הנבחרת הצעירה. בהתאחדות החליטו כי הם רוצים לראות את קשטן מוביל את הנבחרת לדרך חדשה, ואם הוא יסכים לתנאים, הוא צפוי להתמנות למאמן הנבחרת הצעירה ולמאמן העל של נבחרות הנוער, ובכך יחליף את מיכאל נס בתפקיד.

בהתאחדות עסוקים במשך שבוע באיוש המשרה, כאשר המטרה היא להחתים מאמן בשכר של כ-300 אלף שקל בשנה ולא יותר. עופר עיני רצה תחילה למנות מאמנים בסדר גודל של כ-15 אלף שקל בחודש וההתאחדות אף הגיעה להבנות עם אורי מלמיליאן, אך בשל לא מעט התנגדויות הוחלט בהתאחדות להעלות שוב את הסכום ולחפש מאמן בכיר יותר.

בניגוד לכל האופציות שעלו, קשטן הוא הקונצנזוס היחיד והוא מקובל כמעט על כל בכירי ההתאחדות. גורם בהתאחדות אמר הבוקר: "אי אפשר לדעת אם דברים יסתדרו כלכלית. ההצעה היא לא בקנה מידה שדרור רגיל אליה. אם הוא לא יתעסק בכסף וסכומים וירצה את האתגר, אז התפקיד שלו. אם לא, להתאחדות אין יותר מדי מה להציע במצבה הכלכלי".

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "נושא מינוי מנהל מקצועי לנבחרות הצעירות יידון לראשונה בהתאחדות לכדורגל בישיבת ההנהלה הקרובה ב-3 במרץ. הנושא נכלל בסדר היום להנהלה, שתמנה ועדת איתור ותחליט על הרכבה. עד אז, אין בכוונת יו"ר ההתאחדות עופר עיני, או מי מטעמו, להיפגש עם מועמד כזה או אחר, ראוי ומכובד ככל שיהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully