וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזאר וביזאר עולמי: משטרת רוטרדם נערכת לעימותים ברחובות

אחרי המהומות בשבוע ברומא, האיטלקים מגיעים להולנד. וגם: ז'ירו חושף את הרגלי העישון בכדורגל, ליברפול במחווה לבניון, אקס האנובר חטף נשק, והפרס "הסקסי" של שחקני פאדרבורן

כדור כדורגל כללי. רויטרס
כדור כדורגל כללי/רויטרס

19:12: המשטרה ההולנדית בכוננות

אחרי המהומות שהם חוללו ברומא בשבוע שעבר, אוהדי פיינורד מחממים את האווירה גם לקראת הגומלין מחר ברוטרדם במסגרת הליגה האירופית. החולצה הזו פחות או יותר קוראת לדקור אוהדים איטלקים (כ-2,700 אמורים להגיע למשחק) והמשטרה המקומית נערכת בכוחות מתוגברים.

18:35: אין עשן בלי אש

לכאורה, קשה לדמיין כדורגלנים מקצוענים מעשנים על בסיס קבוע. ובכן, לאחר ששניים מחבריו לארסנל נתפסו עם סיגריות, אוליבייה ז'ירו סיפר ל'לאקיפ' את הדברים הבאים: "כולם יודעים שיש המון שחקנים שמעשנים. בכל קבוצה יש ארבעה או חמישה, וזה לא מפתיעה אותי. גם בראגבי מעשנים, ואף אחד לא מופתע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. רויטרס
לא מתרגש. ז'ירו/רויטרס

17:31: הליגה ביוון הושהתה בפעם השלישית העונה

בעקבות האלימות הקשה במשחק בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס שנערך ביום ראשון, ממשלת יוון החליטה להשהות את שלוש הליגות הבכירות במדינה, זאת בפעם השלישית העונה. אבוקות, בקבוקים ואבנים היו שם, כשגם חילופי מילים קשות בין בעלי שתי הקבוצות נרשמו.

אוהדי אולימפיאקוס משתוללים. GettyImages
אוהדי אולימפיאקוס. גורמים לבעיות/GettyImages

15:47: הופ סולו מדברת על הבעיות ומזילה דמעה

שוערת נבחרת ארצות הברית, הופ סולו, עולה מדי מספר חודשים לכותרות במדינה. פעם מדובר בתקיפה חמורה, פעם היא נתפסה על שימוש בחומרים אסורים ופעם הצטלמה בעירום. השוערת בת ה-33 דיברה על התקופה הקשה שעברה בראיון בארצות הברית, במהלכו אף הזילה דמעה. "שמונת החודשים האחרונים היו הגרועים בחיים שלי", אמרה סולו בין היתר. צפו בקטע

צפו בהופ סולו מזילה דמעה

15:30: שחקני פאדרבורן יזכו למופע פרטי מזמרת סקסית?

השאיפה הכי גדולה של שחקני פאדרבורן העונה היא להישאר בליגה. קבוצתם נמצאת במקום ה-15, עם נקודה אחת בלבד מעל פרייבורג, שנמצאת מתחת לקו האדום. מאמן הקבוצה, אנדרה ברייטנרייטר, מצא דרך מקורית לגרום לשחקניו לרצות עוד יותר להישאר בליגה: הבטחה להופעה פרטית מזמרת סקסית במיוחד במקרה של הישארות. "אם נישאר, אנסה לארגן הופעה של הלן פישר (זמרת פופ גרמנייה). אני מאוד אוהב את המוסיקה שלה ואני מקווה שזה ייצא לפועל. היא לוקחת 300 אלף יורו להופעה, אז יכול להיות שנזדקק לספונסר נוסף", התלוצץ המאמן.

הלן פישר. GettyImages
הלן פישר. הפרס של שחקני פאדרבורן?/GettyImages

11:45: יוסי בניון כובש בברנבאו, זוכרים?

היום לפני שש שנים יוסי בניון כבש אולי את השער החשוב בקריירה שלו, כשנגח לרשת של ריאל מדריד במפגש בין הקבוצות בסנטיאגו ברנבאו. השער של קשר מכבי חיפה נתן לסקאוזרס ניצחון חוץ, ובקבוצה לא שכחו זאת. בטוויטר הרשמי של המועדון החליטו לציין את הרגע הגדול, וצייצו מחווה מרגשת לשחקן.

11:40: ביום של אימון - שחקני קורדובה בילו עד 6 בבוקר

קורדובה, שמשחקת בליגה הבכירה בספרד, סוערת לאחר שארבעה משחקני הקבוצה נתפסו כשהם מבלים בבר עד לשעה שש בבוקר (!) ביום ראשון האחרון, זאת למרות שאימון הקבוצה נקבע ל-10:30 של אותו בוקר. הרביעייה כוללת את הפורטוגלי בבה, המושאל מבנפיקה ושיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד, את רנה קרהין הרוסי המושאל מאינטר, את פאוסטו רוסי האיטלקי המושאל מיובנטוס ואת נאביל חילאס האלג'יראי המושאל מפורטו. ראשי הקבוצה צפויים לחקור את המקרה וההנהלה נמצאת תחת לחץ להטיל עונשים כבדים על הרביעייה, זאת לאחר שהאירוע הפך למדובר מאוד ברשתות החברתיות באזור.

בבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. Gallo images, GettyImages
בבה במדי מנצ'סטר יונייטד. גורם לבעיות בספרד/GettyImages, Gallo images

11:35: אקס האנובר לשישה חודשי מאסר בכלא?

פרנסה, קשר אחורי ברזילאי בן 23, נרכש ב-2013 על ידי האנובר תמורת 1.6 מיליון יורו, אך הוא מעולם לא שיחק ולו פעם אחת בליגה הגרמנית. בשנה שעברה הוא הושאל לפלמייראס ופיגורנסה, לפני שהאחרונה החליטה לרכוש את כרטיסו. בהאנובר בוודאי מרוצים, ולא רק בגלל שסוף סוף הצליחו להתיר את החוזה עם הפלופ. פרנסה נעצר בברזיל לאחר שהתפרע בפאב מקומי, ואף ניסה לחטוף נשק מאחד השוטרים שהגיעו למקום. הוא המשיך להתפרע עם הנשק, עד שהשוטרים ניטרלו אותו בעזרת כדורי גומי. הוא עוכב לחקירה ושוחרר, ובמדינה מדווחים שהוא עשוי לספוג עונש של עד שישה חדושי מאסר.

11:15: שחקן כדורעף גרמני נדרס על ידי רכבת

טרגדיה בגרמניה. דניס הפטר, שחקנה של קבוצת הכדורעף מיטלדויטשלנד מהליגה המקומית, נהרג מפגיעת רכבת כשהיה בדרך לביתו מאימון. הפטר בן ה-21, הגיע לתחנת הרכבת והחליט לקצר את דרכו לרציף. הוא עבר דרך פסי הרכבת עם אוזניות על ראשו, ולא שם לב לרכבת שהגיחה מהצד. הוא נפגע בעוצמה ומת במקום.

11:00: הראש שנותר מלוכלך בגלל שווינשטייגר

ילד בן חמש בשם רפאל מאייר מסרב לחפוף את ראשו, והכול בגלל בסטיאן שווינשטייגר. מתברר שאביו של של הילד, קלאוס מאייר, פנה לכוכב באיירן מינכן אחרי שהילד ושוויני התראו ביום שישי האחרון והכוכב ליטף את שיערו של הילד. מאז רפאל מסרב לחפוף ולאחר המכתב של האב, הכוכב השיב: "תודה על ההודעה שהשארת לי בדף הפייסבוק. אני באמת לא רוצה לספוג את האשמה על כך שבנך מסרב לחפוף. לכן רפאל אחרי שתחפוף את השיער שוב, אני ארצה לשלוח לך הפתעה קטנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילד רפאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

9:35: כשמאמן אחד מגרש מאמן אחר ממסיבת עיתונאים

מה עבר בראשו של מאמן ויסקונסין, בו ריאן? לא ממש ברור, אבל מיד לאחר שקבוצתו הפסידה במשחק המכללות למרילנד 59:53, התייצב המאמן המנצח, מארק טורג'ון אל מול המיקרופונים וניתח את כל מה שעבד לקבוצתו הלילה. אלא שלריאן כנראה לא ממש הייתה סבלנות, ולכן ממש באמצע דבריו הוא התייצב מאחוריו, הסביר שיש לו טיסה לתפוס וממש גירש אותו מהמקום. למרבה המזל, למאמן המנצח היה מספיק מצב רוח כדי לא להיגרר לעימות.

7:50: תראו מה הכינו בסקוטלנד לכבוד ניר ביטון. מצחיק

7:10: המאמן סטר לשחקנו - ונקנס ב-27 אלף יורו

את ארגין עתמאן למדנו להכיר לאורך השנים כמאמן עתיר ניסיון ביורוליג, ולאחרונה בעיקר על רקע התלונות הקשות שהטיח בשופטי המשחק בין מכבי תל אביב לגלאטסראיי, אותה הוא מאמן כיום.

ובכן, מסתבר שמעלליו לא נגמרים. בשבוע שעבר, אחרי ניצחון ביתי על אסקשיר, עתמאן איבד את העשתונות וסטר בעוצמה בחדר ההלבשה לשחקנו גוקטורק אוראל בן ה-18, בגלל ש"לא הראה רצינות". עתמאן גם היה אמיץ מספיק כדי לספר על כך בראש חוצות בריאיון למחרת המשחק. אתמול הגיע העונש: קנס של 27 אלף יורו מאיגוד הכדורסל הטורקי. אמיץ או טיפש? תחליטו אתם.

מאמן גלאטסראיי ארגין עתמאן. GettyImages
ילד רע. עתמאן/GettyImages

7:00: הכדורסלן שיצא מהארון במשחק אמת וחובה

לא יודעים מה איתכם, אנחנו הפסקנו לשחק אמת וחובה כבר בגיל הטיפש עשרה. אבל מתברר שיש כאלה שלא נגמלו מהמשחק האינפנטילי, ומגלים במסגרתו את הסודות הכי כמוסים שלהם. כמו, למשל, על הנטייה המינית שלהם. האנטר פרומאנג, סנטר ממכללת רנדולף-מייקון המדורגת ראשונה בדיוויז'ן 3 ב-NCAA, הוא אחד מהם. במסגרת משחק אמת וחובה שגרתי עם שניים מחבריו לקבוצה, פרומאנג חשף בפניהם את מה שהסתיר במשך שלוש שנים עד שהגיע לשנת הסיניור: אני הומוסקסואל.

"אחד מהם שאל אותי אם היה לי קטע עם גבר בעבר, אז כנראה שהם חשדו מלכתחילה", אמר פרומאנג לאחר שהמקרה המשונה פורסם בתקשורת האמריקאית. "הרגשתי די בנוח, אלה חברי ילדות שלי, אז פשוט אמרתי את זה. למזלי, שניהם ניגשו לחבק אותי. קיבלו את זה יפה מאוד בקבוצה". מאז, אגב, הוא הספיק להכיר לחבריו את בן זוגו ולקבל מהם תגובות חמות. אז בפעם הבאה שאתם משחקים אמת וחובה, תזכרו שאפשר גם להפיק מזה תועלת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בפעם הבאה: נשיקה סטירה. האנטר פרומאנג/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully