וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "סומך על השחקנים שידעו לעשות שינוי בראש"

24.2.2015 / 19:37

מאמן הפועל ירושלים מקווה שהקבוצה שלו מוכנה למשחק החוץ מול עירוני נס ציונה: "צריך לשים את כל האכזבה מגמר גביע המדינה מאחורינו". הכתומים ינסו להימנע מהפסד 5 ברציפות (ד', 20:30, 5+ לייב)

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
רוצים להתאושש מהסטירה שחטפו בגמר הגביע. אליהו/קובי אליהו

המחזור ה-20 בליגת העל יימשך מחר (רביעי) במשחק בו תארח עירוני נס ציונה את הפועל ירושלים (20:30, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: גיל עובד, ארז גוריון, גיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו פעם אחת העונה, בארנה בירושלים, כשהקבוצה הביתית מנצחת 78:88. יותם הלפרין הוביל את קלעי ירושלים עם 15 נקודות, ואילו קרייג סמית' הוליך את נס ציונה עם 21 נקודות משלו. עד עתה בשלושה מפגשים בין הקבוצות, ניצחו הקבוצות הביתיות בהפרש ממוצע של 17.6 נקודות.

עירוני נס ציונה מגיעה למשחק לאחר פגרה בת שבועיים וחצי בשל משחקי חצי וגמר גביע המדינה, והדחייה של משחק הגמר ליום ראשון. אל הפגרה יצאו הכתומים במומנטום רע מאוד שכלל ארבעה הפסדים רצופים שהורידו את הקבוצה עד המקום השישי, כשהפסד נוסף עשוי לדרדר אותם אל המקום השביעי. בקבוצה ניצלו את הפגרה כדי להתגבר על הפציעות של קרייג סמית' וטל דן שהפריעו להם בתקופה האחרונה, והשניים לא שיחקו במשחק האימון נגד מכבי אשדוד, בו הפסידה נס ציונה. כדי להפתיע את הפועל ירושלים יקווה נדב זילברשטיין לתרומה טובה יותר מטל דן, שרשם 7.2 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע ברצף ההפסדים הנוכחי. "זה משחק חשוב מאוד בשבילנו רוצים לחזור למסלול ולהציג את הכדורסל שאיפיין אותנו עד עכשיו ,זקוקים לקהל שלנו שידחוף אותנו מקווה שנבוא וניתן משחק טוב", אמר מאיר טפירו לקראת ההתמודדות.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה (שמאל) מול מכבי תל אביב. קובי אליהו
התאושש מהפציעה. טל דן/קובי אליהו

הפועל ירושלים הגיעה לגמר גביע המדינה ביום ראשון במומנטום מצוין, אבל רשמה משחק רע מאוד נגד מכבי תל אביב, הובסה בביתה 94:76 ואיבדה אפשרות לזכות בגביע אחרי שבע שנים. לאחר המשחק פורסם בוואלה ספורט כי הכוכב האמריקאי של הקבוצה, דונטה סמית', בילה בערב משחק הגמר עד השעה 2 בלילה במסעדה בראשון לציון, כשמקורביו טוענים שעזב בשעה מוקדמת יותר. ההתנהלות של סמית' מצטרפת לביקורת של מקורבים לקבוצה על ההתייחסות אליו מתחילת העונה, כשבאימון יום שישי האחרון החליט דני פרנקו לשלוח אותו לחדר ההלבשה במהלך האימון. בירושלים יקוו להימנע ממשבר, ולהמשיך את התקופה הטובה ממשחקי הליגה האחרונים. הבוקר ערכה הקבוצה פעילות למען הקהילה בבית ספר בגוש עציון.

"מדובר במשחק חוץ קשה במגרש לא קל מול קבוצה שחיזקה את עצמה בתקופה האחרונה. נרצה בהקדם האפשרי לשים את כל התחושות והאכזבה מגמר הגביע מאחורינו", אמר מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו לקראת המשחק: "נשנס מותניים, אני סומך על השחקנים שהם מספיק מנוסים כדי לדעת לעשות שינוי בראש ולחזור למסלול הניצחונות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully