וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל חתם בניז'ני נובגורוד: "מצפה כבר להתחיל באתגר החדש"

24.2.2015 / 13:00

הרכז הישראלי ששוחרר מניו אורלינס, חתם לעונה וחצי בקבוצה שמשחקת ביורוליג. בחוזהו יש סעיף יציאה ל-NBA עד סוף אוגוסט. עשוי לערוך את הופעת הבכורה כבר ביום חמישי מול מילאנו

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
מצא בית חדש באירופה. גל מקל/AP

סאגת גל מקל הגיעה לסיומה: הרכז הישראלי, ששיחק לאחרונה בחודש דצמבר במדי ניו אורלינס פליקאנס, חתם בניז'ני נובגורוד על חוזה לעונה וחצי, עם אופציית יציאה ל-NBA בקיץ הקרוב. השחקן ימריא לרוסיה כבר הלילה כדי לעבור בדיקות רפואיות בקבוצה לפני תום מועד ההעברות ביורוליג ביום רביעי בשעה 18:00. בניז'ני מאמינים שמקל יערוך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה כבר ביום חמישי ביורוליג מול מילאנו, קבוצה שבעצמה הביעה בו עניין. אגב, למקל יש סיכוי לפגוש את מכבי תל אביב בהצלבה של היורוליג, אך זה יקרה רק אם הרוסים יצליחו לסגור את הפער מהמקום הרביעי בבית שלהם ומכבי תל אביב תסיים ראשונה בבית שלה.

"אני מתרגש", ציין מקל, "הגעתי כדי לעזור לניז'ני להצליח ביורוליג וב-VTB. אני מכיר את המאמן מצוין והוא אולי הסיבה שבגללה הגעתי לכאן. אני כבר מצפה להתחיל באתגר החדש".

"אני מכיר את גל זמן רב", אמר המאמן אינארס בגאטסקיס, "בקיץ 2013 היה לנו סיכום איתו, אך הוא העדיף לנסות את מזלו ב-NBA. מדובר בשחקן מנוסה בעל אופי חיובי, דבר חשוב מאוד עבור הקבוצה. הגעתו מסמלת עידן חדש בקבוצה. שחקנים מפורסמים לא מפחדים להגיע לניז'ני, זה מצוין".

מקל, שהחזיק במהלך התקופה האחרונה בהצגה גם ממילאנו, הפועל ירושלים ומכבי תל אביב רצה לשחק במסגרת ברמה גבוהה ואת זה ניז'ני נובגורוד יכולה להציע לו מכיוון שהיא משחקת בשתי מסגרות בכירות: היורוליג וליגת ה-VTB. ביורוליג היא עלתה לשלב הטופ 16, אבל היא מדורגת במקום השישי בבית ו' ונראה שהסיכויים שלה להעפיל לשלב ההצלבה לא גבוהים כרגע. ב-VTB היא מדורגת במקום השלישי בעונה הסדירה עם מאזן 5:15, ועושה מאמצים כדי להשיג דרך המפעל את הכרטיס ליורוליג לעונה נוספת.

מצד שני, בקבוצה הרוסית מקל יתקשה לתפוס את עמדת הרכז הפותח בגלל שבעמדה הזו משחק טיילר רוצ'סטי - אחד מהרכזים הבולטים בכדורסל האירופי העונה. בקבוצה הרוסית, אותה מאמן הלטבי איינארס בגאצקיס, הבהירו למקל ונציגיו כי בעונה הבאה רוצ'סטי לא אמור להשאר, והישראלי אמור להפוך לרכז הראשון של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully