וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק משמעותי לצסק"א מוסקבה: החתימה את אנדריי קירילנקו

הפורוורד שכיכב ב-NBA ושוחרר העונה מפילדלפיה, יחזק את הקבוצה של איטודיס שרושמת מאזן של 1:16 ביורוליג. קירילנקו הוליך את הרוסים לגמר היורוליג ב-2012 ונבחר ל-MVP

אנדרי קירילנקו במדי ברוקלין נטס. AP
חיזוק אדיר לצסק"א. קירילנקו/AP

צסק"א מוסקבה נראית העונה כמו הקבוצה הכי טובה באירופה והיום (שלישי) הקבוצה של איטודיס ביצעה רכש משמעותי מאוד כשהשלימה את החתמתו של אנדריי קירילנקו, הפורוורד הרוסי שכיכב בעבר בקבוצה וכנראה סיים את קריירת ה-NBA המפוארת שלו.

קירילנקו בן ה-34 (2.06 מ') חוזר לאירופה לראשונה מאז עונת 2011/12, אז הוא הוביל את צסק"א להופעה היחידה שלה בגמר היורוליג בחמש העונות האחרונות וגם לזכייה באליפות ברוסיה ובליגת ה-VTB. קירילנקו, ששוחרר מפילדלפיה מה-NBA, נבחר לשחקן המצטיין ביורוליג ושחקן ההגנה הטובה ביותר באותה עונה וסיפק ממוצעים מרשימים של 14.1 נקודות, 7.5 ריבאונדים, 1.5 חטיפות ו-1.9 חסימות ב-17 משחקים בהם שותף.

קירילנקו החל את הקריירה המקצוענית שלו בספרטק סנט פטרסבורג בגיל 16 ממנה עבר לצסק"א אחרי שנתיים. אולם, את עיקר הקריירה שלו הוא עשה ב-NBA, שם הוא כיכב עשר עונות רצופות ביוטה ג'אז ואף רשם הופעה אחת באולסטאר ונבחר שלוש פעמים לחמישיית ההגנה הטובה בליגה. קירילנקו רשם ביוטה ממוצעי קריירה של 12.4 נקודות, 5.6 ריבאונדים ו-2 חסימות ב-681 משחקים. קירילנקו גם נבחר ל-MVP של יורובאסקט 2007, בו הנבחרת זכתה תחת הדרכתו של דיוויד בלאט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully