וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "ניצחון חשוב, אבל אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב"

23.2.2015 / 23:41

מאמן מכבי אשדוד לא מסתנוור מהניצחון על גלבוע/גליל, שחילץ את קבוצתו מהמקום האחרון. נהריה ניצחה לראשונה בהיסטוריה בחולון, חגאי: "הלוואי שנצליח להתגנב לפלייאוף העליון"

one

שלושה משחקים שוחקו הערב (שני) במסגרת המחזור ה-20 בליגת העל בכדורסל, והמוקד היה באשדוד, שם קבוצתו המתאוששת של צביקה שרף רשמה ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים ונחלצה מהמקום האחרון, אחרי שגברה על גלבוע/גליל 62:70, והנחילה לנועלת הטבלה מהצפון הפסד שמיני רצוף.

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף: "ניצחון מאוד חשוב לנו, לא שיחקנו מספיק טוב. אנחנו ניצחנו מצד אחד, וזה היה משחק עם לחץ, משחק חשוב מאוד, אבל אנחנו צריכים לשחק כדורסל הרבה יותר טוב. באימון שלנו אתמול שיחקנו הרבה יותר טוב מהיום, בעיקר בגלל הלחץ. עד עכשיו אשדוד לא הצליחה להפוך את מגרש הבית שלה לבונקר, רק ניצחון אחד בבית מתחילת העונה, וגם אני הצלחתי לנצח עד עכשיו רק בחוץ. אנחנו צריכים למצוא את הדרך במגרש הבי, ולהראות יותר טוב, להשתחרר יותר ולתת מהלחץ".

שחקן מכבי אשדוד אבי בן שימול: "שמח שהחבר'ה התעלו והבינו את החשיבות של המשחק, עבדנו קשה מאוד כל השבועיים האלה שזה קצת הוריד לנו את הדופק אחרי הניצחון הגדול בדרייב אין. צריך להמשיך לנצח כי אנחנו עדיין בסכנה".

מאמן מכבי אשדוד צביקה שרף. ניב אהרונסון
"אנחנו צריכים לשחק כדורסל הרבה יותר טוב". שרף/ניב אהרונסון

מאמן גלבוע/גליל ברק פלג: "חייבים לחבר את הכל מחדש, זה משחק שיכול היה ללכת לפה או לפה, אנחנו משלמים כל הזמן מחירים. אנחנו צריכים ניצחון אחד כדי לצאת מזה, אמרתי לשחקנים שגם אם אנחנו מתקדמים כרגע ב-20 אחוז בכיוון יותר טוב, אני יכול לחיות עם זה, כל עוד כולם נותנים את הכל על המגרש ומראים מחויבות. זה כדור וצריכים לעצור אותו, אנחנו באמצע השינויים, אני מרגיש טוב עם זה, בטווח הארוך הם יהיו לנו טובים, אני מאוכזב מאוד מהמשחק היום".

עירוני נהריה רשמה ניצחון היסטורי באולם הפחים בחולון, כשגברה על חולוניה 86:89 בתום מותחן. מאמן עירוני נהריה רועי חגאי: "כמו בכדורגל, לפעמים אתה עושה חילוף מנצח, סטולרו עלה היום אחרי שכמעט ולא שיחק העונה, דפק שלוש שלשות רצופות שניצחו לנו את המשחק. אנחנו יודעים שאין ואקום, כל שלושת המשחקים הגדולים שלנו, בארנה, הניצחון על הפועל תל אביב, וגם פה ניצחנו עם שלושה זרים וזה באמת רעיון וחומר למחשבה בליגה שהישראלים יודעים את העבודה. לא יהיו לנו כנראה ניצחונות חלקים וננצח רק במשחקים דרמטיים. בסיבוב הזה אנחנו מקום שני בליגה. אני מאוד גאה בשחקנים שלי רואים שאנחנו מתקדמים. המטרה העיקרית תמיד תהיה הישרדות בליגה והלוואי שנצליח להתגנב לפלייאוף העליון".

מאמן הפועל חולון אלעד חסין: "לא שמרנו ואנחנו לא שומרים כבר כמה זמן כמו שאנחנו צריכים לשמור. אנחנו קבוצה שחיה על הגנה וכשאתה לא עושה את הדברים הקטנים ועל זה הפסדנו, אז משלמים ביוקר. השחקנים שרצינו לעצור כמו ליונס, שולמן, ורות'בארט עשו את המספרים הכי טובים שלהם וזה משהו שלא צריך לקרות. הובלנו 15 הפרש ונרגענו במקום לגמור את המשחק. נרגענו ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולראות למה זה קרה. נגד אילת לא הגיע לנו לנצח כי היינו פחות טובים במשחק ורבע אחרון התפוצצנו. הפעם זה היה הפוך, אבל חייבים לטפל בדברים הקטנים, בריבאונד, לסגור את הצבע, אנחנו צריכים לעבוד על זה בשבוע הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully