וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביזאר עולמי: אוהדי ווסטהאם נגד היהודים, השוערת היפהפייה וראסל קרואו

גועל נפש: לאחר ה-2:2 הדרמטי מול טוטנהאם בדרבי הלונדוני, אוהדי הפטישים השתוללו ברכבת התחתית ושרו בגנות היהודים. וגם: השוערת/דוגמנית של נבחרת סין והכוכב ההוליוודי שהבריז מהאוסקר בשביל משחק

אוהדי ווסטהאם נחשבים לאוהדים אנטישמים במיוחד. במהלך השנים נרשמו אינספור תקריות גזעניות הקשורות לאוהדי הקבוצה הלונדונית, בעיקר במפגשים שלה מול היריבה העירונית, טוטנהאם, המזוהה עם יהודים. אמש (ראשון) השתיים נפגשו למשחק דרמטי שנגמר ב-2:2, כשלאחריו נרשמה תקרית גזענית בה היו מעורבים אוהדי הפטישים. בסרטון שהגיע לרשתות החברתיות נראים מספר אוהדים ברכבת התחתית, כשהם שרים שירים גזעניים נגד היהודים: "לנו יש עורלה, מה איתכם? פאקינג יהודים". ועדות שונות בבריטניה, הפועלות נגד הגזענות, גינו את המעשה כמו גם טוטנהאם וראשי ווסטהאם, שהודיעו כי הם מתכוונים למצוא את האחראיים ולהעניש אותם בהרחקה מהמגרשים לכל החיים.

צפו: השוערת הסינית שמשגעת את אסיה

נעבור לסיפור קצת יותר חיובי. קשה להאמין שנבחרת הנשים של סין בכדורגל מושכת תשומת לב רבה (פרט לכמה מיליוני סינים, כמובן). הנבחרת, שנמצאת במחנה אימונים לקראת טורניר הגביע העולמי לנשים שייערך ביוני השנה, עלתה לכותרות, זאת בזכות השוערת הצעירה, זהאו לינה בת ה-23. לינה, המתנשאת לגובה של 187 סנטימטרים, פרצה לתודעה ביבשת אסיה ומחוצה לה, זאת בשל יופיה הייחודי. מה שבטוח, אוהדים רבים, ולא רק בסין, יחזיקו אצבעות לנבחרת בטורניר הנשים הגדול שייערך בקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

את מי מעניין טקס האוסקר?

ראסל קרואו זכה בעבר באוסקר, על המשחק הנהדר שהפגין בסרט "גלדיאטור". הלילה לטקס האוסקר הוא לא הגיע, למרות שהתבקש להעניק את אחד הפרסים. הסיבה: קרואו העדיף לראות את קבוצת הראגבי האוסטרלית שאותה הוא אוהד (הוא מחזיק גם במניות בקבוצה) במשחק חשוב מאוד מבחינתה, מאשר להגיע לטקס המכובד. "הייתי אמור להגיש פרס עם ראיין גוסלינג, אבל כשאמרו לי את התאריך, אמרתי להם שיש לי התחייבויות קודמות", אמר קרואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully