וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבים להפועל ירושלים: "דונטה מזמן כבר לא סופר אף אחד"

23.2.2015 / 17:02

בסביבת הקבוצה מהבירה לא הופתעו מחשיפת וואלה! ספורט על הבילוי של סמית' עד 2 בלילה בערב משחק הגמר. מקורביו של השחקן טוענים כי עזב לפני חצות. האמריקאי נשלח לחדר ההלבשה במהלך אימון שישי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל ירושלים עוסקים ביום שלאחר ההפסד בגמר גביע המדינה למכבי תל אביב בניסיון לצרף את גל מקל, אבל גם בשאלת דונטה סמית'. כפי שפרסמנו לראשונה אמש (ראשון) הכוכב האמריקאי של האדומים בילה עד השעה 2 בלילה בערב שלפני משחק הגמר, כשלטענת מקורביו עזב את מסעדת ה"סוהו" בראשון לציון לפני חצות. לפי מספר סועדים במקום, סמית' שהה במסעדה גם אחרי השעה 1 וחצי, בניגוד לטענות מקורביו של סמית'.

חשיפת וואלה ספורט: דונטה סמית' בילה עד 2 לפנות בוקר לפני הגמר

הבלוג של גרינוולד על ההבדל התהומי בין דווין סמית' לדונטה סמית'

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית'. ברני ארדוב
בירושלים לא מופתעים. דונטה סמית'/ברני ארדוב

"ההתנהגות של דונטה לא מפתיעה יותר מדי אנשים", אמרו היום בסביבת ירושלים, "הוא מזמן לא סופר אף אחד, ונתנו לו את הלגיטימציה להרגיש שהוא מעל הקבוצה. העובדה שהוא לא הושעה אלא רק נקנס אחרי תקרית האצבע המשולשת במשחק נגד חיפה, רק חיזקה אצלו את ההרגשה הזאת". גורמים ידעו לספר כי סמית' נשלח לחדר ההלבשה לקראת סיום האימון ביום שישי, לאחר שהתחצף לחבריו ולצוות, "יודעים לשים לו את הגבולות", מספר גורם בירושלים, "דני מודע לביקורת על מה שקורה איתו, והוא לא ייתן לקבוצה להגיע למצב של מחנאות וחוסר שליטה".

בהפועל ירושלים הוציאו במהלך היום הודעה שהתייחסה בין היתר למקרה סמית': "ברור לנו שלאור התוצאה במשחק אתמול יחפשו רפש. אנחנו מנצחים כקבוצה ומפסידים כקבוצה. המשחק אתמול אכזב את כולם, אבל בשום אופן לא יגרום לנו לסטות מהמטרות ארוכות הטווח שהצבנו לעצמנו. בהזדמנות הזו, אנחנו רוצים להודות לקהל המדהים והמרגש שלנו על התמיכה שלו אתמול".

האכזבה מהיכולת של הקבוצה מהבירה היא גדולה, כשאחד מאנשי המועדון סיפר היום כי דווקא הפציעה של יניב גרין שינתה את התוכניות: "יניב נתן לנו אפשרות לשחק עם שני גארדים אמריקאים ודונטה, וכרגע האופציות הישראליות שלנו לעמדה מספר 5 הן ליאור אליהו, שהוא לא סנטר, ודניאל גור אריה. כמעט לכל קבוצה חזקה בליגה יש ישראלי שיכול לשחק בפנים, והתלות שלנו ביכולת של יותם הלפרין ובר טימור הופכת להיות גדולה בהרבה כעת". דרווין קיצ'ן, שמושבת מפעילות מזה כמעט כחודשיים כשהוא מתאושש משבר מאמץ בקרסול, עשוי לחזור לפעילות בעוד כשבוע וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully