וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל חיפה: "לאלה חלוץ הליגה הכי טוב ביחד עם גדיר"

23.2.2015 / 15:32

בקבוצה מחמיאים לחלוץ ותוהים אם גוטמן יזמין אותו לנבחרת ישראל: "הוא בכושר יותר טוב משהיה בהפועל תל אביב". טל בנין: "נראיתם טוב נגד מכבי תל אביב, עכשיו אדרוש מכם יותר"

one
טל בנין מאמן הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
הוריד את השחקנים לקרקע. בנין/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל חיפה, טל בנין, ערך היום (שלישי) אסיפה קצרה לפני האימון והחמיא לשחקנים על הניצחון על מכבי תל אביב. בנין אמר: "שלוש שנים שמכבי תל אביב לא הפסידה בלי לכבוש. עמדתם טוב על המגרש ונראיתם טוב, אבל אדרוש מכם יותר עכשיו. פתאום נוצרו ציפיות מאיתנו וזה אומר שאנחנו צריכים לרדת אל הקרקע ולהמשיך לעבוד קשה".

ביום שבת האדומים מהכרמל יתארחו אצל הפועל רעננה ולכולם בקבוצה ברור שהם יהיו חייבים לרדת לקרקע. "לאף אחד אין ביטחון ב-100 אחוז שהוא יהיה שחקן הרכב עכשיו", אמר שחקן בקבוצה, "ראינו שטל בנין לא פחד להעלות שחקני נוער כמחליפים נגד מכבי תל אביב ושריקטס פתאום מגן ימני. כולם מבינים שהם צריכים לעבוד קשה מאוד כדי לקבל את המקום בהרכב".

אור אוסטווינד שהיה בספק למשחק מול מכבי תל אביב ושיחק למרות כאבים, ערך אימון ריצה בלבד וצפוי לעבור בדיקות על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה. גם חמדי סליחי לא התאמן ולפי ההערכות, בשלב זה הוא לא יהיה כשיר למשחק מול הפועל רעננה. קובי דג'אני שסובל מדלקת במשפעה לא התאמן גם כן והוא בספק למשחק בשבת. מי שלא יוכל לשחק בוודאות ביום שבת הוא הקפטן טאדאס קיאנסקאס, שסוחב חמישה כרטיסים צהובים. מי שעשוי להחליפו הוא מהראן אבו ריא, שחזר לאחר שבהפועל עכו לא הצליחו להעבירו בבקרת התקציבים.

בינתיים בקבוצה ממשיכים להחמיא למהראן לאלה שנמצא בכושר שיא. חלק משחקני הקבוצה אף העלו תהיה אם כעת אלי גוטמן, שאחראי לפריצה של השחקן, ישקול להזמין אותו לנבחרת ישראל. "מהראן בכושר יותר טוב ממה שהוא היה בהפועל תל אביב", אמר אחד מחבריו לקבוצה, "הוא ומוחמד גדיר היום חלוצי הליגה הטובים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully