וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד ברחה לברצלונה, אנצ'לוטי: "האליפות תוכרע במחזור האחרון"

ריאל מדריד התאוששה עם 0:2 על אלצ'ה ("הביקורות היו קטלניות"), קסיאס רשם משחק ליגה 500 והחמיא לאיסקו: "הוא העתיד של הכדורגל הספרדי". וגם: רונאלדו התקרב לראול ודי סטפאנו

שוער ריאל מדריד, איקר קסיאס. רויטרס
"לא מזמן הייתה הרבה ביקורת, עכשיו שוב יש שקט". קסיאס/רויטרס

יום נהדר לאוהדי ריאל מדריד. לא רק שקבוצת הכדורסל של המועדון זכתה בגביע אחרי ניצחון על ברצלונה בגמר, אתמול (ראשון) קבוצת הכדורגל של ריאל גברה 0:2 על אלצ'ה והגדילה את הפער בפסגה ל-4 נקודות מיריבתה ברצלונה.

איקר קסיאס רשם הישג גדול, כששיחק את משחקו ה-500 במדי הבלאנקוס בליגה. הוא עדיין רחוק מראול (550 בליגה, 741 משחקים בסך הכל), אבל מחזיק בשיא של 328 ניצחונות ליגה במדי הקבוצה. "אני מוקיר תודה", אמר קסיאס על ההישג, "בריאל מדריד הישג כזה הוא בר ביצוע, במועדון אחר זה היה קשה יותר. מקווה להשיג עוד שיאים כאלה. ראול, עוד אגדה, רשם שיאים מטורפים. מקווה שאדביק אותו, לאט לאט".

קסיאס נשאל על הכושר של קבוצתו, ואמר ש"אנחנו בדרך הנכונה. בפרק זמן של שבועיים הרב דברים יכולים להשתנות. לא מזמן הייתה הרבה ביקורת, עכשיו שוב יש שקט. אנחנו יודעים איך זה בריאל מדריד, הביקורת לפעמים קטלנית, אבל התאוששנו מהתבוסה בקלדרון, ועכשיו אנחנו במקום בו אנחנו רוצים להיות. זה נורמלי שיש עליות וירידות".

עוד אמר השוער ש"עכשיו אנחנו חייבים להתרכז במשחק מול ויאריאל, צעד אחרי צעד. לצערנו, השבועות הקרובים יהיו קצת פחות לחוצים כי עפנו מהגביע". כמו כן, קסיאס החמיא לאיסקו ואמר עליו ש"הוא השחקן הכי חשוב לעתיד של הכדורגל הספרדי. הוא חייב לשמור על ריכוז, כי מחמאות יכולות להפוך אותך לרך".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
חזר לכבוש בליגה. רונאלדו/AP

קרלו אנצ'לוטי שמח על פתיחת הפער מברצלונה: "הניצחון היה חשוב כדי לנצל את מה שקרה בשבת, ועשינו עבודה טובה בכל האספקטים, הגנה, התקפה, האיכות.

"הגישה הזאת מנצחת משחקים. הקבוצה למדה לקח חשוב מהנפילה. עבדנו קשה, שמרנו על ריכוז, והשתפרנו מבחינה פיזית. מאז ההפסד לאתלטיקו לא ספגנו בשלושה משחקים, וזה השיפור הכי חשוב". המאמן הוסיף ש"הופתעתי מההפסד של ברצלונה, כי היא הייתה בכושר מצוין. עכשיו יש לנו יתרון, אבל התואר יוכרע במשחק האחרון של העונה".

אגב, כריסטיאנו רונאלדו חזר לכבוש בליגה אחרי שלושה משחקים, והגיע ל-290 שערים במדי ריאל. הפורטוגלי עלה למקום השלישי ברשימת כובשי כל הזמנים של המועדון, כשהשתווה לקרלוס סנטיאנה (1971 עד 1988), שכדי להגיע להישג זה נדרש ל-326 (!) משחקים יותר מאשר לכריסטיאנו (280 משחקים בלבד, ממוצע של 1.03 גולים למשחק). אלפרדו די סטפאנו (307) וראול (323) עדיין לפניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully