וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון חזרה לפסגה, 2:2 דרמטי בין סנט אטיין למארסיי

לקאזט חזר אחרי פציעה, פתח בהרכב ובישל ל פקיר את שער הניצחון ב-0:1 של המוליכה על נאנט. מארסיי הפכה ל-1:2 בזכות צמד של המחליף בטשואי, אך ספגה שער שוויון בתוספת הזמן

נביל פקיר שחקן ליון מול רמי ריו שוער נאנט, מאחור עיסא סיסוקו. AP
שער די מקרי. נביל פקיר/AP

פריס סן ז'רמן התרווחה רק 24 שעות במקום הראשון, לפני שליון שבה לפסגה הערב (ראשון) עם 0:1 על נאנט, במשחק החזרה של מלך השערים אלכסנדר לקאזט. מארסיי שמטה ניצחון חוץ על סנט אטיין, כשספגה בתוספת הזמן את ה-2:2 ונותרה במקום השלישי ובמרחק ארבע נקודות מהפסגה. מונפלייה ניצחה 0:2 בחוץ את גנגאן, 0:0 בין ריימס למץ.

ליון - נאנט 0:1

אלכסנדר לקאזט חזר מפציעה, ויחד איתו חזרה ליון למסלול הניצחונות. מלך שערי הליגה הצרפתית נעדר משלושה משחקים, בהם השיגה המוליכה רק תוצאות תיקו. איתו, הסיפור היה שונה. ליון אמנם לא הבריקה, אבל בדקה ה-67 מהלך של שלושת השחקנים הקדמיים הספיק כדי להבטיח שלוש נקודות. יוהאן גורקוף הוביל את ההתקפה ומסר ללקאזט, שבמסירת עקב הכניס את נביל פקיר לתוך הרחבה. הכישרון הצעיר נתקל בקיאן האנסן, הכדור פגע בו והחליק מתחת לגופו של רמי ריו. התשיעי העונה של פקיר, שהשאיר את נאנט ללא ניצחון ב-2015. מקסים גונאלון עוד הספיק להחמיץ פנדל בתוספת הזמן.

מישי בטשואיי שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
ביצע מהפך שלא הספיק לניצחון. מישי בטשואי/רויטרס

סנט אטיין - מארסיי 2:2

דרמה גדולה בסטאד ז'ופרואה גישאר, שם מבלוט ארדינג כפה שוויון בנגיחה בתוספת הזמן ומנע ממארסיי להיצמד לפריס סן ז'רמן במקום השני. מישי בטשואי אמור היה להיות גיבור הערב. הבלגי נכנס כמחליף במקום אנדרה פייר ג'יניאק בדקה ה-53, כאשר סנט אטיין החמישית הוליכה מפנדל של מקס גראדל (54). דקה לאחר שנכנס, בטשואי השתלט על החזה, ברח מלואיק פראן, עבר את מוסטפה ביאל סאל והשווה. עוד שלוש דקות חלפו, ובדקה ה-67 רומן אלסנדריני, מחליף נוסף, העביר כדור רוחב ובטשואי כבש שוב. לצערו, ארדינג קלקל ערב מושלם.

משחקים נוספים

גנגאן - מונפלייה 2:0
למונפלייה: מורגן סנסון (2), קווין בריגו (55)

ריימס - מץ 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully