וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד גברה 71:77 על ברצלונה וזכתה בפעם ה-2 ברצף בגביע הספרדי

הבלאנקוס, שמוליכים את הליגה המקומית, הפגינו עליונות גם במפעל השני בחשיבותו במדינה. 16 נקודות לפרננדס, 25 לטומיץ' מנגד. לפני מכבי תל אביב בחמישי: פנאתינייקוס בגמר הגביע היווני

פליפה רייס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
פליפה רייס. ריאל מדריד בלתי ניתנת לעצירה/GettyImages

ריאל מדריד זכתה הערב (ראשון) בגביע הספרדי בפעם השנייה ברציפות, לאחר שגברה 71:77 על יריבתה הגדולה ביותר, ברצלונה. הבלאנקוס הוליכו בבטחה ברבע הרביעי, אך חואן קרלוס נבארו הבלתי נגמר הצליח למתוח אותם עד לשניות הסיום. אלא שאז סרחיו רודריגס קלע שתי נקודות קלות, והוציא לקטאלונים את הרוח מהמפרשים. ריאל מדריד, שמוליכה את הליגה המקומית, תנסה לסיים במקום שבו היא נמצאת ולזכות בדאבל, הקטאלונים, שנמצאים במקום השלישי, שתי נקודות פחות מלבלאנקוס, יתרכזו מעתה ואילך רק בליגה. רודי פרננדס הוליך את קלעי המנצחת עם 16 נקודות אליהן הוסיף גם חמישה אסיסטים, גוסטבו איון הוסיף עשר ועשרה ריבאונדים. מנגד, 25 נקודות של אנטה טומיץ' לא הספיקו.

ג'יימס גיסט שחקן פנאתינייקוס חוגג. GettyImages
ג'יימס גיסט מרוצה. פאו בכושר טוב לפני מכבי תל אביב/GettyImages

ביום חמישי תפתח מכבי תל אביב את הסיבוב השני של הטופ 16 עם משחק ביתי מול פנאתינייקוס. הערב, רגע לפני שהצהובים ישחקו בגמר הגביע הישראלי, אלופת יוון עלתה לגמר הגביע בארצה אחרי 68:71 צמוד ודרמטי מול פאוק סלוניקי. פאוק כבר נגעה בפאו' והצליחה לקבוע שוויון 68, אבל שלשה של ולאדימיר יאנקוביץ' 4 שניות לסיום הכריעה את המשחק ושלחה את הירוקים למפגש בגמר מול אפולון פטראס.

ג'יימס גיסט ויאנקוביץ' הוליכו את המנצחים עם 13 נקודות כל אחד. אי ג'יי סלאוטר הוסיף 12 ואסטבן באטיסטה הסנטר האורוגוואי תרם 11 לניצחון הזה. קווין לנגפורד בלט מעל כולם אצל המפסידים עם 18 נקודות שלא הספיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מאמן נבחרת סרביה דושאן איבקוביץ'. AP
ניצח את אוברדוביץ' בקרב המוחות הסרבי. איבקוביץ'/AP

* בטורקיה נערך גמר קלאסי שבו ניצחה אנדולו אפס את פנרבחצ'ה/אולקר 60:70. בעונתו הראשונה בטורקיה דושקו איבקוביץ' זוכה בתואר וגובר על זליקו אוברדוביץ' בקרב בין המאמנים הסרבים. עם על הפרקט הסרבים של אנדולו כיכבו כשדריו סאריץ' הצטיין עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים וננאד קראסטיץ' מוסיף 13 נקודות ו-12 ריבאונדים. תומא הרטל הרכז הצרפתי הנפלא הוסיף 11 נקודות למנצחים. יאן וסלי (13) וריקי היקמן מיודעינו (12) הובילו את המפסידים, אבל אנדרו גאודלוק הסקורר הגדול של פנרבחצ'ה נעצר על 3 נקודות בלבד.

* באיטליה ססארי הצליחה להגן על תארה כמחזיקת הגביע עם ניצחון גדול ומרשים, 94:101 על מילאנו האלופה. ג'רום דייסון, אקס הפועל חולון, נתן משחק גדול עם 27 נקודות. דייויד לוגאן קבר שבע שלשות וקלע 20 נקודות וראקים סאנדרס תרם 20 לססארי שנתנה תצוגה התקפית גדולה. ג'ו רגלנד קלע 21 למילאנו, מארשון ברוקס קלע 18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully