וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "אנחנו לא חושבים על חזרה של כריס בוש לפרקט כרגע"

במיאמי נכנסו לפרופורציות אחרי שהכוכב גמר את העונה: "הוא יתאושש, וזה חשוב יותר מכדורסל". הפורוורד פרסם תמונה מביה"ח וכתב: "תודה על האהבה והתמיכה". קירילנקו עשוי לחזור לאירופה

מיאמי הודיעה אמש (שבת) כי כריס בוש לא ישוב לשחק כדורסל העונה, לאחר שהתגלה קריש דם באחד מריאותיו. הפורוורד הנהדר נמצא בבית חולים בדרום פלורידה, ובמהלך הלילה פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה ובה כתב: "תודה על כל ההודעות, האהבה והתמיכה. זה עודד אותי במהלך התקופה הקשה הזו".

אחרי ההפסד 105:91 של ההיט לניו אורלינס, אמר אריק ספלוסטרה: "הוא יתאושש, וזה הדבר החשוב ביותר. זה חשוב יותר מכדורסל. היה משחק מאוד אמוציונלי עבורנו. הייתי בקשר מתמיד עם כריס, ואני לא יכול לדמיין כיצד הוא ואשתו מרגישים. אנחנו בכלל לא חושבים על חזרה שלו, הדבר הכי חשוב זה שיהיה בריא שוב".

יודוניס האסלם, שהחליף את בוש בחמישייה וסבל בעצמו ממצב רפואי דומה ב-2010/11, סיפר כיצד זה מרגיש: "ראשית, הכאב הוא נורא ואיום. בכל פעם שאתה נושם, זה מרגיש כאילו מישהו דוקר אותך בריאות. הדבר הכי חשוב זה שיטפלו בו, כי זה יכול להיות מאוד חמור. הכדורסל הוא משני".

והיה גם משחק, כאמור, בו מיאמי הפסידה והציגה לראווה את הרכש הנוצץ שלה, גוראן דראגיץ', שסיים את הופעת הבכורה שלו עם 12 נקודות. "זה היה קשה, לפעמים אתה לא ממש יודע לאן ללכת", הודה הרכז הסלובני. דוויין ווייד הוסיף: "אני צריך להתרגל למהירות שלו. כולנו צריכים".

גוראן דראגיץ' שחקן מיאמי היט מול טייריק אוואנס שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
יש עוד עבודה. דראגיץ'/AP

עוד ברחבי הליגה

* לארי סנדרס שוחרר רשמית ממילווקי, אך בארצות הברית מעריכים כי לא ישוב לשחק כדורסל העונה בשל בעיות אישיות.

* אנדרי קירילנקו שוחרר מפילדלפיה, ולפי מארק סטיין מ-ESPN הוא שוקל לחזור לשחק באירופה, ולא ב-NBA.

* שבאז מוחמד, אחת מנקודות האור הבודדות בעונה הקשה שעוברת על מינסוטה, ייאלץ לעבור ניתוח באצבעו וככל הנראה סיים את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully