וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את פנאתינייקוס 70:73

בשיניים: הקבוצה של גיא גודס הכניעה את קבוצת הפאר היוונית, אך לא הצליחה למחוק את ההפסד ב-7 נקודות מהמשחק הראשון. ג'רמי פארגו בלט עם 16 נקודות, הופעה טובה גם לאוחיון ואלכסנדר

ברני ארדוב

אחרי הזכייה המשכנעת בגביע המדינה, מכבי תל אביב המשיכה במומנטום המוצלח שלה הערב (חמישי), כשניצחה בביתה 70:73 את פנאתינייקוס. בכך עשתה אלופת אירופה צעד גדול אל עבר שמירה על המקום השני בבית ה', אולם את ההפרש מההפסד ליוונים במשחק הראשון (שבע) לא הצליחה למחוק. בשבוע הבא מצפה לה משחק נוח, לפחות על הנייר, מול הכוכב האדום בלגרד בסרביה, לפני הקרב הגדול בברצלונה.

הפתיחה היתה מצוינת. על אף שבריאן רנדל ודווין סמית' ספגו שתי עבירות מהירות, המחליפים נתנו את הטון: ג'ייק כהן, מרקיז היינס, ג'ו אלכסנדר ונייט לינהארט (שיא קריירה ביורוליג של 10 ריבאונדים) לקחו פיקוד, ועם ריצת 0:10 ברחה מכבי ליתרון שהגיע עד 11 נקודות ברבע השני. פאו השליכה שלשות לכל עבר ולא פגעה בכלום (4 מ-18 במחצית הראשונה) אך התעוררה ברבע השלישי, בו צימקה את הפער לשתי נקודות בלבד. רנדל וג'רמי פארגו ספגו עבירה רביעית, וברגעי האמת הצטיין יוגב אוחיון, תפר שתי שלשות גדולות ברבע המכריע, ונעזר בקור רוח של פארגו (הקלע המוביל עם 16 נקודות) וג'ו אלכסנדר, ששוב סיפק תרומה משמעותית.

בדומה ללא מעט ממשחקיה העונה באירופה, הציגה מכבי אופי גדול והגנה גדולה לא פחות. על אף החיסרון של סילבן לנדסברג וסופוקליס שחורציאניטיס הפצועים הוכיחו המחליפים כי לאלופת אירופה יש יופי של סגל, ויופי של רוח קבוצתית. הכישרון אולי לא שווה ערך לזה של קבוצות העילית של היבשת, אבל בלחימה וקשיחות, יש מעט מאוד קבוצות עדיפות עליה באירופה העונה.

אסטבן באטיסטה פנאתינייקוס מול ג'רמי פארגו מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שוב הוליך את רשימת הקלעים. פארגו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע ראשון:

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, ג'רמי פארגו, דווין סמית', בריאן רנדל ואלכס טיוס, בעוד פאו העלתה את דימיטריס דיאמנטידיס, איי ג'יי סלוטר, ולנטימיר יאנקוביץ', ג'יימס גיסט ואסטבן באטיסטה. שתי הקבוצות הירבו להחטיא בפתיחה, ובחלוף 3:30 דקות הראה לוח התוצאות 3:4 לירוקים. נייט לינהארט נכנס מוקדם מהרגיל מהספסל, ג'ו אלכסנדר החליף את טיוס, סמית' ספג עבירה שנייה והוחלף על ידי מרקיז היינס, ומכבי עלתה ל-8:14 בזכות מחליפיה. דיאמנטידיס ענה בשלשה אחרי שש החטאות רצופות של היוונים, גיסט הוסיף סל ועבירה (שנייה של רנדל) והשלים ריצת 0:8. ג'ייק כהן קם היטב מהספסל וסיפק סל ועבירה, בצירוף שלשה על הבאזר שקבעה 17:22 למארחת עם תום הרבע הראשון.

רבע שני:

עוד לפני שהרבע השני יצא לדרך, נערך טקס הוקרה לדייויד בלו שנכנס להיכל התהילה של הצהובים. לאחר מכן, קלע טיוס במתפרצת וקבע יתרון שיא של 17:26. רנדל הוסיף דאנק מאסיסט גדול של לינהארט, פאו המשיכה להחטיא מחוץ לקשת (1 מ-11 באמצע הרבע), ניקוס פפאס איפס סוף אוף את היד, והפער ירד ל-32:27. רנדל ענה עם סל ועבירה, פארגו הוסיף חדירה מצוינת ומכבי עלתה ל-27:38. את המחצית היא סיימה ב-30:38, כשכהן הוליך עם 8 נקודות. פנאתינייקוס סיימה את 20 הדקות הראשונות עם 4 מ-18 מחוץ לקשת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דימיטריס דיאמנטידיס פנאתינייקוס מול יוגב אוחיון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בלט ברבע האחרון. אוחיון מול דיאמנטידיס/ברני ארדוב

רבע שלישי:

לינהארט פתח את הרבע השלישי בחמישייה כשאוחיון נותר על הספסל, יאנקוביץ' צלף מבחוץ וצימק ל-38:33, פארגו ענה בשלשה משלו אך הוסיף עבירה טכנית, דיאמנטידיס הוסיף חמש נקודות שהורידו את ההפרש ל-43:41 בלבד. פארגו עצר את המפולת אך מיד ספג עבירה רביעית, אוחיון הוסיף חדירה יפה אך המילה האחרונה היתה שייכת לניקוס פפאס, שצימק ל-54:52 עם תום הרבע השלישי.

רבע רביעי:

אוחיון פתח את הרבע המכריע עם שלשה, אנטוניס פוציס ענה עם שלשה משלו, רנדל ספג עבירה רביעית, דווין סמית' נכנס לעמדה מספר 4, אוחיון הוסיף שלשה ענקית נוספת וקבע 58:62, 5:30 דקות לסיום. פוציס צימק ל-64:63, פארגו ורנדל חזרו לארבע הדקות הראשונות, השני הטביע וקבע 63:68 אך דקה ו-45 שניות לסיום ספג עבירה חמישית. יאנקוביץ' החטיא מול הסל דקה לסיום, אלכסנדר קלע פעמיים מהקו וקבע 66:71, גיסט צימק ל-71:68, 20 שניות לבאזר, אך פארגו קלע שתיים גם הוא, 15 שניות לסיום. בפיגור 5 החליטה פאו למשוך את הזמן כדי לשמור על ניצחונה מהמשחק הראשון, ופפאס צימק ל-73:70, שלוש שניות לסיום, וזו היתה גם תוצאת המשחק.

ג'ייק כהן נייט לינהארט יוגב אוחיון מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
עוד חגיגה צהובה ביד אליהו/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'רמי פארגו 16, ג'ו אלכסנדר 10, יוגב אוחיון 10, אלכס טיוס 10, ג'ייק כהן 8, דווין סמית' 7, בריאן רנדל 6 (5 אסיסטים), נייט לינהארט 4 (10 ריבאונדים, 3 חסימות), מרקיז היינס 2 (5 אסיסטים)

קלעו לפנאתינייקוס: ולנטימיר יאנקוביץ' 16, ניקוס פפאס 15, ג'יימס גיסט 12 (0 מ-4 לשלוש), דימיטריס דיאמנטידיס 9 (6 אסיסטים), אנטוניס פוטסיס 8, איי ג'יי סלוטר 5 (1 מ-6 לשלוש), לפטריס בוכורידיס 3, אסטבן באטיסטה 2 (6 ריבאונדים), ג'אני לוואל, יאניס בלומיס ולוקאס מברקופולידיס שיחקו ולא קלעו.

קיבל קרדיט, והחזיר בריבית. לינהארט עם גודס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully