וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב ג'רפי: "לא התייחסתי למה שכתבו עליי, כאן האמינו בי וזה מה שחשוב"

השוער הצעיר של רעננה החליף בהצלחה את דניאל ליפשיץ בתיקו בקרית שמונה: "לא יודע מה יהיה בהמשך, מקווה שהטוב בינינו ישחק". בקבוצה שיבחו את יניב לביא, סער בנבנישתי ושובל גוזלן

one

הפועל רעננה אותתה אמש (שבת) שהיא לא מתכוונת לוותר, על הכרטיס לפלייאוף העליון. הקבוצה מהשרון הגיעה בהרכב חסר מאוד לקרית שמונה, ללא כוכבה הפצוע אנתוני וואקמה וללא השוער הראשון דניאל ליפשיץ, אך חילצה תיקו יקר (1:1). "אחרי העונה הזאת והתוצאות שאנחנו משיגים, נהיה חייבים לסיים בפלייאוף העליון", אמרו בקבוצה.

כשנותרו עוד שלושה משחקים בלבד עד סיום העונה הסדירה, רעננה מדורגת במקום החמישי עם 31 נקודות, מרחק שתי נקודות ממכבי נתניה שנמצאת במקום השביעי. רעננה תארח במחזור הקרוב את הפועל חיפה שניצחה אמש את האלופה מכבי תל אביב, ולאחר מכן תצא למשחק חוץ קשה בסכנין הנלחמת על חייה ותסיים את המשחקים בבית נגד בית"ר ירושלים, במשחק שיכול להיות קרב של ראש בראש על הכרטיס לפלייאוף העליון.

יואב ג'רפי שוער הפועל רעננה. סוכנות ג'יני
"כולם רצו שחיים יישאר". יואב ג'רפי/סוכנות ג'יני

חיים סילבס, ממשיך לעשות ניסים ונפלאות עם קבוצתו, העדיף לפתוח במערך של שלושה בלמים, כאשר יוגב לרמן פתח במרכז ההגנה יחד עם בן והבה ויניב לביא ובסיום התברר שתכנית המשחק עבדה כמתוכנן. ברעננה החמיאו ליניב לביא, שהציג יכולת טובה, לסער בנבנישתי ולשובל גוזלן שכבש את שער השוויון. שחקן נוסף שקיבל הרבה מילים טובות בסיום, הוא השוער הצעיר יואב ג'רפי, שפתח במקומו של ליפשיץ המורחק ועשה זאת בהצלחה מרובה, בעיקר בדקות הסיום.

"לא התייחסתי למה שכתבו בתקשורת. החבר'ה כאן האמינו בי וזה מה שחשוב", סיפר בהתרגשות ג'רפי בסיום המשחק. "אני שמח על התוצאה. זו תוצאה יפה, קרית שמונה בחוץ זה משחק מאוד קשה. דניאל ליפשיץ שוער מצוין ואני לא יודע מה יהיה בהמשך ואני מקווה שהטוב בינינו ישחק". על היכולת של קבוצתו בתקופה האחרונה אמר ג'רפי: "אולי העזיבה והחזרה של סילבס גיבשו אותנו כקבוצה. כולם רצו שחיים ישאר, כי הוא מאמן מצוין ואני חושב שזה עשה לנו משהו טוב בחדר ההלבשה".

עוד באותו נושא

קרית שמונה והפועל רעננה נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully