וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן חוגג 200 שערים: "מודה למולר שנתן לי את הפנדל"

כוכב באיירן מינכן השווה את שיא השערים שלו לעונה ב-0:6 על אוגסבורג: "שווינשטייגר אמר שאם יהיה פנדל, יתנו לי לבעוט". מרוויץ היץ מאוגסבורג הפך לשוער השלישי בתולדות הליגה שכובש שער שדה

אריאן רובן שחקן באיירן. GettyImages
הגיע ל-200 שערים בקריירה. רובן/GettyImages

שבוע אחרי ה-0:8 על המבורג ולמרות ה-0:0 המאכזב מול שחטאר דונייצק, חזרה היום (שבת) באיירן מינכן לעניינים בליגה. אלופת גרמניה שוב הפציצה ועשתה את זה עם 0:6 על פאדרבורן האומללה. מי שחגג יותר מכולם היה אריאן רובן, שכבש צמד והגיע ל-200 שערים בקריירה שלו: 107 ב-191 הופעות בבאיירן, 13 ב-66 הופעות בריאל מדריד, 12 ב-52 משחקים בכרונינגן, 21 שערים ב-75 הופעות בפ.ס.וו איינדהובן, 19 שערים ב-107 משחקים בצ'לסי ו-28 כיבושים ב-86 משחקים בנבחרת הולנד.

בסך הכל 200 שערים ב-577 משחקים בקריירה שלו. אגב, רובן השווה את כמות השערים שכבש בעונת השיא שלו עם השער ה-16 שלו ב-18 משחקי ליגה. הפעם האחרונה והיחידה בה כבש לפחות 16 שערי ליגה הייתה ב-2009/10.

חוגג השער ה-200 בקריירה שלו התייחס בסיום המשחק לפנדל שבעט, על אף שתומאס מולר הוא הפנדליסט הקבוע של באיירן. "הפנדל היה מתנה מתומאס", אמר רובן, "דיברנו על זה בארוחת צהריים ובסטי (שווינשטייגר) אמר: 'אתה אחד הכובשים המובילים בליגה, אז אם נקבל פנדל, אתה תבעט אותו. הזכרתי את זה לתומאס והוא נתן לי לבעוט את הפנדל, אז אני רוצה להודות לתומאס".

מאמן באיירן פפ גווארדיולה: "לקחנו את המשחק בצורה רצינית מאוד ונתנו להם ליצור מעט מאוד מצבים. היה לנו קשה מאוד מול חמישייה אחורית. אמרתי עוד לפני המשחק שפאדרבורן תישאר העונה בליגה ועכשיו אני משוכנע בזה". רוברט לבנדובסקי, שגם כבש צמד, אמר: "אחרי ליגת האלופות באמצע השבוע, ידענו שאנחנו צריכים לשחק טוב מאוד היום. אנחנו מרוצים. כמובן שזה נהדר שאתה כובש שער או שניים, אבל הייתי רוצה לכבוש גם במחצית השנייה".

מרווין היץ שוער אוגסבורג (אמצע). GettyImages
השלישי בתולדות הבונדסליגה שכובש שער שדה. היץ/GettyImages

במשחק בין לברקוזן לאוגסבורג נרשם אירוע היסטורי כששוער האחרונה מרווין היץ הפך לשוער השלישי בהיסטוריה של הבונדסליגה שכובש שער שדה בליגה. השניים הקודמים לפניו היו יינס להמאן שעשה את זה במדי שאלקה ב-1997 ופרנק רוסט שכבש שער שדה במדי ורדר ברמן ב-2002. היץ כבש בדקה ה-94 את שער השוויון ב-2:2 של קבוצתו מול לברקוזן.

המנהל המקצועי של אוגסבורג שטפן רויטר אמר: "העובדה שהיץ כבש שער כזה היא מרשימה מאוד". חברו לקבוצה חליל אלטינטופ הוסיף: "גם חלוץ לא היה יכול לעשות את זה טוב יותר. בחיים שלי לא חוויתי דבר כזה, זה היה עוצר נשימה". גם חלוץ לברקוזן יוסיפ דרמיץ', שכבש את השער הראשון במשחק, החמיא לשוער: "אני חייב לברך אותו, למרות שהייתי שמח מאוד אם הוא היה כובש מול קבוצה אחרת". היץ עצמו ביצע ריצת ניצחון סביב האצטדיון בסיום ונשמע נרגש כשאמר: "מיד לאחר השער רציתי לרוץ ולחגוג, אבל כולם קפצו עלי ועצרו אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully