וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל סיים משחק בשלוש לפנות בוקר: "ה-ATP אשמים"

ערב הזוי לספרדי: 5 משחקים נקבעו למגרש המרכזי בטורניר ריו, כולם הגיעו ל-3 מערכות ומשחקו ברבע הגמר הסתיים באישון לילה. נדאל ניצח, אבל תקף בסיום. שחר פאר ניצחה במוקדמות טורניר דוחא

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
תשוש, ובצדק. נדאל/AP

רפאל נדאל כבר ידע משחקים קשים בקריירה, אבל נראה ששום דבר לא הכין אותו למסע התלאות שנאלץ לעבור הלילה (בין שישי לשבת) ברבע גמר טורניר ריו. השור ממאיורקה חווה ערב הזוי ומוזר במשחק מול פבלו קואבס האורוגוואי ואמנם הצליח לנצח בסופו של דבר 6:4, 5:7, 0:6, אבל סיים את הערב, או את הלילה ליתר דיוק, נסער וכעוס. המשחק הסתיים, שימו לב, בשעה 3:21 לפנות בוקר שעון ברזיל, יותר מ-14 שעות אחרי שיום המשחקים יצא לדרך.

הסיבה? מארגני הטורניר קבעו את כל חמשת המשחקים הגדולים של היום למגרש המרכזי, וכולם הלכו לשלוש מערכות. השעה המאוחרת גרמה לנדאל לאבד ריכוז לקראת הסיום, ואפילו הביאה לכך שלבש את מכנסיו הפוך עם יציאתו מהשירותים והחליף את צידם על המגרש, מה שגרר פרץ של צחוק מצד השופט.

אגב, זו לא השעה הכי מאוחרת בה מגיע משחק ATP לסיומו. ב-2006 בטורניר טוקיו הסתיים אחד המשחקים כמעט עם עלות השחר, בשעה 3:24, אבל את נדאל זה לא ניחם, והוא יצא בסיום למתקפה על הסבב.

"שום משחק טניס לא אמור להסתיים בשעה כזאת. זה קשה לשחקנים, אבל אפילו גרוע יותר עבור האוהדים במגרש. זו לא אשמת הטורניר, אלא אשמת ה-ATP. הם כאלה שלא הסכימו לקבוע תאריך אחר למשחק הזה. אם זה היה גרנד סלאם, היו נותנים לי יום מנוחה. אבל עשו כאן פשוט טעות איומה".

לנדאל, אגב, יהיו כעת 16 שעות של מנוחה לפני שיפגוש את המדורג רביעי בטורניר פאביו פוניני בחצי הגמר.

שחר פאר. ניר קידר,
הרוויחה מן ההפקר. פאר/ניר קידר

* שחר פאר העפילה לסיבוב השני במוקדמות טורניר דוחא, אחרי שיריבתה אלנה ואסנינה פרשה במצב של 4:6, 0:3 במערכה השנייה. הרוסיה, המדורגת 51 בעולם, חשה בכאבים וירדה מהמגרש, ואפשרה לישראלית (113 בעולם* להעפיל לשלב הבא, בו תתמודד נגד המנצחת בין קלרה קוקלובה הצ'כית לבין סו איי סיה מטיוואן.

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully