וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזב? ההוכחות שמצביעות על כך שליאונל מסי רוצה להישאר בברצלונה

קבוצה חדשה לפרעוש? לא כל כך מהר. בספרד מדווחים שהכוכב החליט לבנות בית חדש בעיר ואף רשם את בנו טיאגו לבית ספר מקומי. כנראה שסיטי, צ'לסי ופ.ס.ז' ייאלצו להמתין עוד כמה שנים

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. AP
ליאונל מסי. בשורה משמחת לאוהדי ברצלונה/AP

עשרות מיליונים מאוהדי ברצלונה, אם לא יותר, בוודאי הדירו שינה מעיניהם בתקופה האחרונה, נוכח השמועות הרבות על עזיבה אפשרית של הכוכב ליאונל מסי את הקבוצה. על פי דיווחים באתרי הספורט הגדולים בקטאלוניה היום (שבת), לא נראה שהפרעוש יעזוב כל כך מהר את המועדון שבו גדל.

ב'ספורט' וב'אל מונדו דפורטיבו' נכתב שהשחקן בן ה-27, ששמו נקשר בנוגע למעבר אפשרי למנצ'סטר סיטי, צ'לסי או פריס סן ז'רמן, רשם את בנו הצעיר, טיאגו בן השנתיים, לבית הספר בקסטלדפלס, האזור בו מתגורר מסי בברצלונה, מה שמראה, אולי, על הרצון שלו להישאר בעיר לעוד כמה שנים טובות, מעבר לחוזה שלו המסתיים ב-2018. אם זה לא מספיק, באותו דיווח נכתב כי הארגנטינאי אף מתכוון לעבור לבית חדש אותו יבנה בקסטלדפלס.

מסי חווה עונה נהדרת מבחינתו. עד כה הוא כבש 14 שערים מתחילת השנה, כולל שתי שלישיות וצמד. מתחילת השנה הוא אף הוסיף למאזנו תשעה בישולים ב-11 משחקים, ממוצע של 0.82 למשחק, גבוה משמעותית ממאזני הבישולים שלו בעונות קודמות באותו שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully