וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ראשון לציון ניצחה 73:81 את הפועל תל אביב

האדומים ספגו הפסד שני ברציפות ודווקא אחרי שהובילו ב-12 הפרש כבר ברבע הראשון. ניצחון ראשון לשרון דרוקר אחרי שלושה הפסדים ברציפות. יאנגר (20 נק') ודאוסן (15) בלטו אצל ראשון, סקוט קלע 20 אצל קטש

one

יממה לפני גמר גביע המדינה, יצא הערב (שבת) המחזור ה-20 בליגת העל לדרך. מכבי ראשון לציון ניצחה 73:81 את הפועל תל אביב בבית מכבי ועצרה רצף של שלושה הפסדים ללא ניצחון. שתי הקבוצות שיחקו עדיין ללא הזרים החדשים שלהן, הכתומים עם דומיניק ג'ונסון והפועל תל אביב ללא דיז'ון תומפסון, אבל הקבוצה של שרון דרוקר הצליחה לעשות את שלה. בעקבות הניצחון, שיפרה ראשון לציון את המאזן שלה ל-9:11, בדיוק כמו זה של הפועל תל אביב, שרשמה הפסד שני ברציפות אחרי שנוצחה במחזור שעבר על ידי מכבי אשדוד. טוני יאנגר בלט אצל ראשון לציון עם 20 נקודות, שון דאוסן הוסיף 15 וניצן חנוכי קלע 14. לא פחות מחמישה שחקנים אצל המקומיים סיימו את המשחק במספרים כפולים. דוראנד סקוט בלט אצל הפועל תל אביב עם 20, יחזקאל סקוורר קלע 15.

ג'קי קרמייקל שחקן מכבי ראשון לציון (למעלה) מול מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
קרמייקל מטביע על נאור/אתר רשמי, אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון

הפועל תל אביב פתחה את המשחק נהדר והצליחה לפתוח פער כבר מדקות הפתיחה. האדומים רצו ל-2:11 אחרי שהובילו 8:11 ובסופו של דבר סגרו את הרבע הראשון ביתרון 14:23. ברבע השני ראשון לציון נראתה נהדר ופתחה עם ריצת 3:12 כשעמית בן דוד, טוני יאנגר וג'קי קרמייקל מובילים אותה כל הדרך ל-26:26. בסופו של דבר שלשה של חנוכי העלתה את ראשון ליתרון 28:29, שהשלים את הריצה. למרות זאת, הפועל תל אביב הצליחה לרוץ ל-5:11 ולעלות ליתרון 34:39 עד המחצית כשלארי אובאנון ויינסי גייטס קובעים את תוצאת המחצית.

ראשון לציון פתחה טוב מאוד את הרבע השלישי ועלתה ל-48:49 אחרי שלשה של ניצן חנוכי, שהשלימה ריצת 9:15 מבחינתם. הכתומים המשיכו במומנטום ועלו כבר ל-50:54 אחרי נקודות של איזייה סוואן. בסופו של דבר, דווקא הפועל תל אביב סגרה את הרבע ב-54:55 אחרי שתי קליעות עונשין של ווילי וורקמן. ראשוניה פתחה את הרבע האחרון מצוין כשפאול וסל של דאוסן המצוין קבעו כבר 58:66. משם, הפועל תל אביב כבר לא הצליחה לחזור ובסופו של דבר זה 73:81 לראשון לציון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל). אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
חזרו לנצח. חנוכי/אתר רשמי, אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי ראשון לציון: טוני יאנגר 20 נקודות (3 מ-4 לשלוש), שון דאוסן 15, 7 ריבאונדים ו-4 איבודים, ניצן חנוכי 14, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, ג'קי קרמייקל 13 ו-7 ריבאונדים, איזייה סוואן 12, 4 ריבאונדים ו-3 איבודים, עמית בן דוד 3, איגור נסטרנקו 2, ג'רמיס סמית' 2. גיא פרבר שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: דוראנד סקוט 20 נקודות, יחזקאל סקוורר 15 (5 מ-6 לשלוש), רביב לימונד 11, 5 ריבאונדים ו-5 איבודים, יינסי גייטס 11 ו-8 ריבאונדים, לארי אובאנון 5 ו-5 איבודים, ג'רון מיימון 5, מתן נאור 4 ו-4 ריבאונדים, ווילי וורקמן 2. יונתן שולדבראנד שותף, אך לא קלע.

טוני יאנגר שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) מול הפועל תל אביב. אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
השחקן המצטיין בראשון לציון. יאנגר/אתר רשמי, אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון

מאמן ראשון לציון שרון דרוקר אמר לאחר המשחק: "היה משחק חזק, משחק טוב, אגרסיבי. שיחקו שתי קבוצות שלא ויתרו. היינו בחיסרון שחקן, אבל זה לא משפיע אם הקבוצה משחקת ביחד. ניצחנו קבוצה איכותית וזה ניצחון חשוב בשבילנו.

"ברבע הראשון לא היינו טובים והם נכנסו לנו לצבע יותר מדי. אחר כך שמרנו יותר טוב, בעיקר את הפיק אנד רול וגם לקחנו ריבאונד טוב יותר. בסך הכל זו ליגה איכותית עם הרבה קבוצות שמתחזקות כל הזמן. גם אנחנו נקבל שחקן חדש ואני מקווה שהוא ייכנס לשיטה מהר. השחקנים נתנו היום את כל מה שהם יכולים.

"הליגה כל כך ארוכה ויש כל כך הרבה עליות וירידות, כך שתיארתי לעצמי שתהיה לנו נפילה באיזשהו מקום. ברור שננסה למנף את הניצחון היום, בעיקר כי יש לי שחקנים שאפשר ללכת איתם למלחמה. היה חשוב לי לתת לשחקנים שקט. באנו להילחם היום וזה מה שעשה את ההבדל, כמו גם ההגנה".

טוני יאנגר אמר בסיום: "אני מנסה לעבוד קשה מאוד בכל יום ורק רוצה לנצח כדי ליהנות עם כל החברים בחדר ההלבשה. אם אני יכול לעזור לקבוצה ואני תופס יום קליעה טוב, אני מרוצה. יש הרבה עליות וירידות לאורך העונה, אז אנחנו צריכים לקחת את הדברים לאט לאט. היום המשכנו להילחם עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully