וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ספולסטרה: "אין חשש לחייו של כריס בוש, זה מה שחשוב"

כוכב מיאמי מאושפז בבית חולים עם תסחיף בריאה. אם יימצאו קרישי דם בריאותיו, לא ישוב לשחק העונה. לברון מודאג: "הלב שלי כבד מאוד. התפילות שלי איתך, אני יודע שתחזור חזק מתמיד "

שחקן מיאמי היט כריס בוש. AP
רק בריאות. בוש/AP

כריס בוש נלקח הלילה (בין חמישי לשישי) לבית החולים באזור מיאמי בשל סימפטומים של שפעת, זאת לאחר שהוא התלונן על כאבים באזור הצלע מיד לאחר סוף שבוע האולסטאר שנערך בניו יורק. בוש נבדק בריאות, וכעת מדווחים בארצות הברית שלא מדובר בשפעת, כי אם בתסחיף ריאתי. אם יימצאו קרישי דם בריאותיו, הוא יחמיץ בוודאות את שארית העונה, ואולי אפילו יותר מזה.

מאמן מיאמי אריק ספולסטרה אמר לעיתונאים כי אין חשש לחייו של בוש, "וזה הדבר הכי חשוב כרגע".

לברון ג'יימס, מחבריו הקרובים של בוש ב-NBA, יצא בסדרת ציוצים בה כתב בין היתר: "הלב שלי כבד מאוד עכשיו כשאני מדבר על הבריאות של כריס בוש! התפילות שלי איתך ועם המשפחה שלך. אני כאן אם תצטרך משהו. הלוואי שהייתי יכול להיות לצידך, לספר בדיחה או משהו כזה, רק להסיט את המחשבות שלך ממה שאתה עובר. אני יודע שאתה חזק ותחזור חזק מתמיד, על הפרקט ומחוצה לו". ג'יימס השתמש בהאשטג: "התפללו לכריס בוש".

קצת קשה להתעסק בספורט ברגעים כאלה, אך על הפרקט, מדובר בחדשות רעות מאוד עבור ההיט, בעיקר לאחר הגעתו של גוראן דראגיץ' שהפכה את מיאמי לאחת הקבוצות המעניינות ביותר במזרח. בוש מעמיד העונה ממוצעים של 21.1 נקודות, 7 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק.

דיאנדרה ג'ורדן לוס אנג'לס קליפרס. AP
האק-א-DJ. ג'ורדן/AP

ה-NBA חזרה הלילה (בין חמישי לשישי) לפעילות אחרי פגרת האולסטאר ומהר מאוד קיבלנו את אחד המשחקים הטובים והמשונים ביותר של העונה, כאשר לוס אנג'לס קליפרס גברה 115:119 על האלופה סן אנטוניו ספרס.

גיבור הניצחון של הקליפרס היה דיאנדרה ג'ורדן, שסיים את המשחק עם עוד דאבל דאבל מפלצתי של 26 נקודות ו-18 ריבאונדים, אלא שאם תרצו, לג'ורדן היה בעצם טריפל דאבל, כי הוא גם רשם 18 החטאות מהעונשין. זו לא טעות. 18 החטאות. 10 מ-28, זה כל מה שהצליח הסנטר של LA לקלוע, כשגרג פופוביץ' עושה עליו "האק-א-DJ".

"אני גדול. וגם לי יש רגשות", אמר ג'ורדן בחיוך בסיום המשחק, "אני פשוט שונא את זה שאנחנו לא יכולים לרוץ ולשחק בגלל השיטה הזו". וזו אכן שיטה. במשחק הקודם של הקליפרס, לפני הפגרה, הם ניצחו 95:110 את יוסטון, כשג'ורדן קולע 12 מ-26 מהקו. הלילה הוא הפך לשחקן הראשון מאז ווילט צ'מברליין בעונת 1961/62 שזורק מהעונשין לפחות 25 פעמים בשני משחקים רצופים. צ'מברליין היה גם האחרון עד הלילה, ב-1967, שזרק לפחות 25 פעמים מהקו במשחק אחד וסיים עם פחות מ-40 אחוזי הצלחה.

מי שגם לא ממש אהב את הקטע הוא טים דאנקן, שאף שוחח על כך עם ג'ורדן במהלך המשחק: "אבל כל עוד זה חוקי, זה חלק מהמשחק", הסביר דאנקן, שבעצמו היה ענק וקלע 30 נקודות, מה שעזר לו לעקוף את אלכס אינגליש ולעלות למקום ה-16 ברשימת הקלעים הגדולים בהיסטוריה, "דיאנדרה ממשיך לקלוע פחות מ-50 אחוז. כשהוא יקלע טוב יותר מהקו, אנשים יפסיקו לעשות לו את זה. לנו זה עבד טוב ונתן לנו צ'אנס לחזור למשחק".

עוד באותו נושא

חזרו מהפגרה: ווסטברוק המשיך ללהוט, הספרס הפסידו לקליפרס

לכתבה המלאה
טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס מול כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
עקף את אינגליש. דאנקן/AP

* האתר הרשמי של פורטלנד הודיע כי כמחווה לכוכב העבר של הקבוצה, ג'רום קרסי, שהלך השבוע לעולמו בגיל 52 בלבד, החליט סטיב בלייק, ששיחק עד כה עם המספר 25 שהיה שייך לקרסי, לעבור לשחק עם המספר 5. בלייק קיבל את אישור הליגה לכך ואמר: "ג'רום קרסי היה חשוב מאוד עבור הקבוצה והעיר הזו. הכרתי אותו שנים ארוכות ואני רוצה לתת לו את הכבוד. היה לי הכבוד ללבוש את המספר 25, אבל זה נראה כמו הדבר הנכון לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully