וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל עדיין עוסקים במסיבה של רונאלדו, קרוס מבקר אותו

מלבד המסיבה, שנערכה מיד לאחר ההשפלה בדרבי, גם קסיאס וראשי המועדון חגגו במסיבות, אולם הרחק מהמצלמות. קרוס: "לא היה צריך לעשות אירוע באותו ערב. לא הלכתי, כי ידעתי מה יקרה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
רונאלדו המאוכזב בדרבי, קרוס משקיף מאחור/GettyImages, Denis Doyle

שבועיים אומנם חלפו מאז ריאל מדריד הושפלה בדרבי מול אתלטיקו עם תבוסה 4:0 בקלדרון, אולם באלופת אירופה מתקשים להפסיק לעסוק במשחק הזה ובעיקר, במסיבת יום ההולדת שערך כריסטיאנו רונאלדו לכבוד יום הולדתו ה-30, מיד לאחר המשחק. רונאלדו צולם במסיבה ההיא חוגג ושר למרות שחלפו רק שעות בודדות מאז ההפסד המביך. התמונות גרמו למתקפה גדולה נגדו, גם בקרב אוהדי ריאל. לאחר אותו משחק נערכה גם אסיפת שחקנים קשה, בה הנשיא פלורנטינו פרס דיבר, כמו גם סרחיו ראמוס וקסיאס, אולם רונאלדו ישב שפוף בצד ולא פצה את פיו.

אמש (חמישי), פרסמה התקשורת בספרד ראיון שעניק קשר הקבוצה, טוני קרוס, לטלוויזיה הגרמנית עם תום הניצחון בגלזנקירשן ברביעי בערב. קרוס אמר: "הייתי מוזמן למסיבת יום ההולדת של כריסטיאנו רונאלדו, אבל לא הלכתי, כי ידעתי מה עלול לקרות. זה לא היה הרגע המתאים, לעשות מסיבה אחרי שחוטפים 4:0 מול אתלטיקו. אבל היו המון מוזמנים ולא היה הגיוני לבטל את האירוע".

בתקשורת המדרידאית מתעקשים לשמור על הכוכב שלהם. ב"מארקה" פרסמו כי מלבד אותה מסיבה מדוברת, נערכו באותו ערב ממש שתי מסיבות יום הולדת נוספות. אחת מהן הייתה שייכת לנשיא קבוצת הבת של המועדון, ריאל קאסטייה, כאשר פלורנטינו פרס ומספר בכירים נוספים בריאל הגיעו לארוחת הערב עם בעל השמחה. גם לשרה קרבונרו, העיתונאית ואשתו של איקר קסיאס, הייתה מסיבה בערב המדובר, יום הולדת 31 והשוער יצא לבלות איתה. ב"אס" כתבו: "ההבדל היחיד הוא שהמסיבות האלה לא צולמו וזו של רונאלדו כן. בגלל זה, רק לשחקן אחד מציקים על אורח חיים לא מקצועני ועל החיים הפרטיים שלו".

מעבר לכך ולמרות שהביא לריאל מדריד את הדסימה והוא מוליך את הליגה הספרדית העונה, גורמים במועדון הלבן הבהירו לקרלו אנצ'לוטי כי אחרי התבוסה בדרבי, המבחן הגדול שלו יהיה משחק החוץ מול ברצלונה בעוד חודש. אם ריאל שוב לא תראה במיטבה במשחק גדול מחוץ לברנבאו, אנצ'לוטי עלול לאבד את תפקידו בסיום העונה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully