וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמה מדאיגה: טניסאי עבר אוסטרלי נעצר בחשד למכירת משחק

חקירה בת שנתיים באוסטרליה שפכה מעט אור על הנעשה בטורנירי הפיוצ'ר המקצועניים. נגד ניק לינדאל כבר הוגש כתב אישום. לפני כשבוע וחצי הושעו שני טניסאים איטלקים בגלל חשד למכירות

ניק לינדאל, טניסאי עבר אוסטרלי. GettyImages
הפסיד וקיבל נתח מהרווחים. לינדאל/GettyImages

טניסאי העבר ניק לינדאל נעצר היום (חמישי) באוסטרליה בחשד ל"זריקת משחק" בתמורה לסכום כסף. המעצר שלו הגיע כארבעה חודשים אחרי מעצרו של מת'יו צ'ארלס פוקס - טניסאי עבר אוסטרלי אחר שככל הנראה הימר נגד לינדאל ושיכנע אותו להפסיד.

חוקרי משטרת ניו סאות' וויילס פשטו על ביתו של לינדאל במסגרת חקירה שהם מנהלים מזה כשנתיים. הכול החל כאשר סוכנות הימורים זיהתה הימורים גבוהים מהרגיל על משחק בטורניר מסבב הפיוצ'ר בטוומבה שבאוסטרליה ב-2013. לינדאל פגש אז את אנדרו קורביט האלמוני והפסיד לו בניגוד לכל התחזיות.

מהחקירה עולה סיפור מאוד מדאיג על המתרחש בטורנירים מקצועניים, כולל מעורבות של הספורטאים עצמם. לפני כשבוע וחצי בלבד איגוד הטניס האיטלקי השעה את דניאלה ברצ'ילאי ופוטיטו סטראצ'ה בחשד למכירות משחקים.

במקרה הזה, פוקס הציב הימור על קורביט, שהיה אנדרדוג מובהק. אחרי שלינדאל הפסיד, פוקס גרף 14 אלף דולר אוסטרלי. אם לא די בכך, לינדאל גם שיכנע טניסאי אחר, אדם פיני, לנהוג כמוהו בטורניר נוסף באותה תקופה. גם לינדאל וגם פיני פרשו מיד לאחר מכן, הראשון בגיל 24 והשני בגיל 27.

לינדאל - יליד אוסטרליה שמחזיק גם באזרחות שבדית, הגיע בשיאו למקום ה-187 בעולם, לא לפני שסומן כהבטחה אחרי שהגיע לגמר אליפות אוסטרליה לנוער ב-2006. בקריירה הבוגרת שלו הוא זכה בחמישה טורנירים מסבב הפיוצ'ר ונכנס פעמיים להגרלה הראשית באליפות אוסטרליה הפתוחה, אבל הפסיד בשתיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully