וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון הטריידים נסגר: דראגיץ' במיאמי, גארנט במינסוטה

פיניקס קיבלה שתי בחירות סיבוב ראשון. גארנט שב הביתה, ת'אדיוס יאנג בברוקלין, אפללו בפורטלנד, ברנדון נייט בפיניקס, אייזאה תומאס בבוסטון, רג'י ג'קסון בדטרויט, קנטר ב-OKC וזה לא הכל

קווין גארנט במדי מינסוטה. AP
הטרייד המרגש של הערב. גארנט/AP

חלון הטריידים של ה-NBA ננעל הערב (חמישי) בצורה דרמטית מאוד. אם בסביבות 20:30 נראה היה שאנחנו בדרך לערב מעט מאכזב, ושכמה מהשמות הגדולים שהוזכרו כמועמדים לעבור יישארו בסופו של דבר בקבוצותיהן הנוכחיות, קיבלנו בסופו של דבר מבול עסקאות פשוט מרתקות. הנה הן:

* הטרייד הגדול של היום קרה מספר דקות לפני סגירת החלון: גוראן דראגיץ', שהתעקש לעזוב את פיניקס, נשלח למיאמי ביחד עם אחיו, זוראן, תמורת שתי בחירות סיבוב ראשון, שון וויליאמס, ג'סטין המילטון ודני גריינג'ר. הרכז הסלובני סיפק עונה אדירה אשתקד עם ממוצעים של 20.3 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-5.9 אסיסטים למשחק, אך העונה, לצד אריק בלדסו ואייזאה תומאס בקו האחורי, התקשה לשחזר את המספרים הללו. לפתע, מיאמי מעמידה חמישייה של דראגיץ', דוויין ווייד, לואל דנג, כריס בוש וחסן ווייטסייד. לא רע בכלל.

* הטרייד המרגש של הערב: קווין גארנט ויתר על הסעיף בחוזהו שמאפשר לו להטיל וטו, והסכים לשוב לקבוצת נעוריו, מינסוטה. ת'אדיוס יאנג יעשה את הדרך ההפוכה, ויגיע לברוקלין. הביג טיקס החל את הקריירה בטימברוולבס ב-1995/96, שיחק עד 2006/07 במיניאפוליס ונחשב לאחד הסמלים הגדולים של המועדון. העונה שיחק 20.5 דקות בלבד למשחק, והעמיד ממוצעים של 6.5 נקודות ו-6.6 ריבאונדים לערב.

* ארון אפללו עבר מדנבר לפורטלנד. הבלייזרס שלחו תמורתו את תומאס רובינסון, וויל בארטון, ויקטור קלאבר ובחירת סיבוב ראשון עתידית, ויקבלו גם את אלונזו ג'י. בכך מצרפת אחת הקבוצות הטובות במערב שחקן ספסל מצוין, שמעמיד העונה ממוצעים של 14.5 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים, לא עניין של מה בכך כשמדובר באחד הספסלים הגרועים בליגה (לפחות מבחינה סטטיסטית).

שחקן פיניקס סאנס גוראן דראגיץ. AP
למיאמי יש לפתע חמישייה מפחידה מאוד. דראגיץ'/AP

* ממש ברגע האחרון נסגר טרייד משולש מרתק סביב שלושה רכזים צעירים: מייקל קרטר וויליאמס, מיילס פלאמלי וטיילר אניס עוברים למילווקי, ברנדון נייט לפיניקס, פילדלפיה מקבלת מפיניקס את בחירת הדראפט ששייכת ללייקרס (מוגנת 1-5).

* בטרייד נפרד, שלחה פיניקס את אייזאה תומאס לבוסטון וקיבלה בחזרה את מרכוס ת'ורנטון ובחירת סיבוב ראשון.

* את ברוק לופז היא לא הצליחה להשיג, אבל אוקלהומה סיטי כן מצאה בסופו של דבר סנטר, כששלחה את קנדריק פרקינס ליוטה תמורת אינס קנטר.

* בטרייד נוסף שלחו הת'אנדר את רג'י ג'קסון לדטרויט, וקיבלו בחזרה את קייל סינגלר ודי ג'יי אוגוסטין.

* ג'בייל מגי נשלח לפילדלפיה, בתוספת בחירת סיבוב ראשון. בכך השילה מעצמה דנבר את חוזהו המנופח של שחקן הפנים המאכזב, שמרוויח העונה 11.2 מיליון דולר וירוויח בעונה הבאה 12 מיליון דולר. מגי צפוי להיחתך מהסיקסרס ולמצוא קבוצה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אנדרו בוגוט גולדן סטייט מול אנס קנטר יוטה ג'אז. AP
הפיסה החסרה בפאזל? קנטר/AP

* פבלו פריג'יוני נשלח מניו יורק ליוסטון. אלכסי שווד אמור לעשות את הדרך ההפוכה.

* הרוקטס קיבלו בעסקה נוספת את הכישרון הגדול קיי ג'יי מקדניאלס מפילדלפיה, ושלחו בתמורה את אייזאה קנאן ובחירת סיבוב שני.

* רמון סשנס עבר לוושינגטון, אנדרה מילר עושה את הדרך ההפוכה לסקרמנטו, שם ישוב לשתף פעולה עם מאמנו לשעבר ג'ורג' קארל.

* נוריס קול נשלח ממיאמי לניו אורלינס, שחיפשה אחר רכז נוסף ומצאה אותו. ג'ון סלמונס הועבר תמורתו למיאמי.

* ג'יג'י דאטומה ויונאס ירבקו נשלחו לבוסטון, טיישון פרינס סוגר מעגל ושב לקבוצה בה החל את הקריירה - דטרויט.

- שחקן פילדלפיה 76' קיי ג'יי מקדניאלס. GettyImages
כישרון גדול נוסף ליוסטון. מקדניאלס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully