וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה: משחקי הליגות הנמוכות נדחו מסוף השבוע

בשל מזג האוויר הסוער הצפוי ברחבי הארץ הועברו משחקי ליגה א' וליגה ב' לימים שני-שלישי בשבוע הבא ואילו ליגה ג' נדחתה בשבוע. גם משחקי ליגות הילדים והנוער (מלבד ליגת העל לנוער) לא יתקיימו

שחקן הפועל קטמון ירושלים, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
בליגות הנמוכות יחכו לאמצע השבוע. ברוכיאן/ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (חמישי) כי בשל מזג האוויר הסוער שצפוי לפקוד את ישראל בסוף השבוע הקרוב, כל משחקי הליגות החובבניות (ליגה א', ליגה ב' וליגה ג'), כמו גם כל המשחקים במסגרת ליגות הילדים והנוער, נדחים כבר מעכשיו לאמצע השבוע הבא. נכון לרגע זה, בשבת יתקיימו כסדרם המשחקים בליגת העל לנוער ובליגת העל לנערים א'.

אם מזג האוויר או תנאי המגרש לא יאפשרו זאת, תוציא ההתאחדות הודעה מסודרת, מוקדם ככל הניתן, על דחיית משחק כזה או אחר מאלה שכן מתוכננים להתקיים. מחזור המשחקים בליגה א' ובליגה ב' ייערך בימים שני ושלישי בשבוע הקרוב, בעוד ליגה ג' תחזור לפעילות רק בסוף השבוע הבא.

יוצאת הדופן היא הפועל אשקלון, שהקדימה את משחקה מול מ.ס. כפר קאסם במסגרת ליגה א' דרום וניצחה אותה הערב 0:1 משער של שרון גורמזנו (40). החלוץ גם הורחק בתוספת הזמן.

מנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר, אמר: "על פי כל ההערכות והתחזיות, ומשיחות שקיימנו עם כל הגורמים הרלוונטיים טרם קבלת ההחלטה, נראה כי מזג האוויר הסוער מחייב את דחיית המשחקים האמורים. בריאות השחקנים, איכות המגרשים והקושי עבור הקהל להגיע במזג אוויר כה קיצוני, לא משאירים אפשרות אחרת. קיבלנו פניות רבות בעניין מהקבוצות ולא רצינו לגרום להן להוצאות מיותרות – הזמנת סדרנים, משטרה וכו' – לאכזב את האוהדים או חלילה לסכן מישהו".

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה א'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully