וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קריאף ייעדר בראשון, לדסה אין סעיף שחרור

19.2.2015 / 18:25

הקשר סובל מפציעה במפשעה ולא ישחק נגד מכבי פתח תקוה במושבה. אלי טביב התחייב בפני דסה כי אם תהיה הצעה, הוא לא יעמוד בדרכו. הקבוצה ערערה על עונש שני משחקי הרדיוס שספגה

one

בית"ר ירושלים השאירה אצלה אתמול (רביעי) את אחד הכשרונות הצעירים שלה, אלי דסה, שחתם על חוזה חדש, לשלוש שנים נוספות מעבר לעונה הנוכחית. לאחר החתימה דסה הנרגש כתב בדף הפייסבוק שלו: "בשעה טובה, היום חתמתי לעוד 3 שנים בבית שלי. אין מאושר ממני לדעת ולהרגיש שמועדון מפואר כמו בית"ר ירושלים רואה בי חלק בלתי נפרד מהעתיד שלו, הזכות והכבוד הם שלי. מקווה ומאמין שמכאן יחד המועדון וקהל האוהדים האדיר נדע ימים מאושרים ורוויי הצלחה. יאללה בית"ר".

דסה צפוי להרוויח כ-100 אלף דולר בעונה הראשונה ולקבל שדרוג בשנתיים שלאחר מכן. ההסכם כולל גם רכב ודירה אותם יקבל. הצדדים דנו על סעיף שחרור עתידי לחו"ל, אך בסופו של דבר נקבע כי לשחקן לא יהיה סעיף כזה, כאשר הבעלים אלי טביב התחייב כי אם תגיע הצעה ראויה, הוא לא יעמוד בדרכו של דסה. טביב ראה חשיבות גדולה בהחתמת דסה ובבית"ר אמרו אתמול: "הוא עוד יהיה שחקן נבחרת בקרוב. העובדה שהוא מאוד רצה להישאר תדחוף גם שחקנים אחרים, שיידעו להעריך את מה שיש כאן. תמיד הדשא של השכן נראה ירוק יותר ושחקנים מתבלבלים".

אלי דסה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מאוד נרגש. דסה/ברני ארדוב

נבחרת ישראל הצעירה ניצחה אתמול במשחק הכנה 0:5 את הפועל נצרת עילית ומי שכבש את השער היפה במשחק היה אבישי כהן, שחקנה של בית"ר, שפרץ מן האגף, עבר שני שחקנים וסיים בבעיטה חזקה לחיבור הנגדי. מיד לאחר השער הסתובב המאמן מיכאל נס לספסל ושאל: "צילמו את זה? זה שער של צ'מפיונס ליג".

ההכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון נפגמו מעט בעקבות הידיעה כי אופיר קריאף ייעדר בגלל פציעה במפשעה. דושאן מאטוביץ' ירצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים ושמוליק מלול צפוי להחליפו. עומר אצילי ישחק ככל הנראה במקום דני פרדה, כאשר גם לידור כהן עדיין בתמונת ההרכב. המאמן גיא לוי יערוך שיחות אישיות עם מספר שחקנים במטרה להחזיר להם את הביטחון שאבד מעט לאחר ההפסד לבני סכנין.

בית"ר הגישה היום ערעור לבית הדין העליון בגין שני נושאים. הראשון הוא העונש שהוטל עליה בעקבות אירועי המשחק נגד עירוני קרית שמונה (שני משחקי רדיוס עם קהל ו-40 אלף שקלים קנס) והשני הוא בקשה לדחיית משחק הרדיוס לאחר המפגש נגד מכבי תל אביב, אותו הקבוצה רוצה לארח בטדי (כפי שעשתה מכבי חיפה עם הדרבי).

(עדכון ראשון: 7:41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully