וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מפעילה לחץ כבד על גל מקל

הרכז צפוי לנטוש את אופציית ה-NBA בימים הקרובים, והאדומים ינסו לנצל זאת כדי לצרפו לאחר שערכו עמו פגישות בחודש שעבר. מקורבי מקל דחו את הפרסומים על המו"מ עם קאזאן

הפועל ירושלים אמנם מתכוננת לגמר הגביע שייערך ביום ראשון, אולם במקביל פועלת לחיזוק הסגל. בירושלים מפעילים לחץ כבד על גל מקל כדי שיצטרף אליהם. כפי שפורסם, ירושלים מעוניינים מאוד בגל מקל, ואף מנסים "לפתות" אותו בעזרת בעלי הקבוצה וסוכן השחקנים ארן טלם. ירושלים מציעה לגל מקל אופציות יציאה ל- NBA, נושא החשוב למקל.

מקל צפוי למצות באופן סופי את אופציית ה-NBA בימים הקרובים, לאחר שיפוג הדדליין לביצוע טריידים בליגה.

יש לציין כי במקביל גם מכבי תל אביב מעוניינת להתחזק בעמדת הגארד ומחזרת נמרצות אחר השחקן. במכבי תל אביב מודעים לכך שהיריבה הירושלמית תתחזק משמעותית אם תצרף את מקל, ועושים הכל כדי למנוע זאת.

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
מתקרב לאירופה? גל מקל/AP

מקורביו של מקל דחו את הפרסומים ברוסיה על הגעתו של השחקן לקאזאן, ונראה שההחלטה של השחקן תיפול בימים הקרובים. מספר קבוצות אירופאיות מלבד מכבי תל אביב והפועל ירושלים נמצאות בקשר ישיר עם סוכניו. מועד סיום הטריידים ב-NBA יגיע מחר ולאחר מכן תתקבל ההחלטה הסופית שתוביל את מקל ככל הנראה בחזרה לאירופה.

ברוסיה דיווחו אמש כי מקל נמצא על סף חתימה בקאזאן, כמחליפו של אנטון פונקראשוב המקומי שנפצע וייעדר תקופה ממושכתת. על פי הדיווח, מקל אמור היה לחתום עד תום העונה עם אופציה נוספת, ולחבור לקבוצת הכוכבים בטטארסטן לצד קית' לנגפורד, קרטיס ג'רלס ודיאור פישר. קאזאן חסרה רכז נוסף על רקע שחרורו של ניקוס זיסיס הוותיק לפנרבחצ'ה אולקר.

מקל שיחק במכבי תל אביב, בין 2008 ל-2010, לפני שעזב לבנטון טרוויזו האיטלקית. אחרי עונה אחת בארץ המגף חזר לישראל כשחתם בשורותיה של מכבי חיפה, אותה הוביל לאליפות המדינה בעונת 2012/13, עם ניצחון בגמר על לא אחרת מאשר מכבי תל אביב. בסיום אותה עונה הפך לישראלי השני ב-NBA, כשהצטרף לדאלאס מאבריקס, ממנה שוחרר בסוף אוקטובר 2014. כחודש וחצי לאחר מכן הוא חתם בניו אורלינס, כשגם ממנה הוא שוחרר לאחר ששותף בארבעה משחקים בלבד.

אורי אלון, בעלים הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עושה הכל כדי לצרף את מקל. אורי אלון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully