וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחליף לדן שמיר: אריק שיבק מונה למאמן הפועל אילת

18.2.2015 / 14:29

מאמן נבחרת ישראל לשעבר יירש את דן שמיר, שעזב מוקדם יותר, ויחזור לקדנציה שנייה באילת אותה אימן בתחילת שנות ה-90. שיבק יאמן קבוצה בישראל לראשונה מאז שנת 2002

one

שעות ספורות לאחר עזיבתו של דן שמיר, הפועל אילת איתרה מאמן חדש: אריק שיבק חתם בקבוצה הדרומית, וצפוי לחתום מחר באופן סופי על חוזהו עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת. מאמן הנבחרת לשעבר חוזר לקדנציה שנייה באילת, אותה אימן בין 1990 ל-1993, ושב לאמן קבוצה בישראל לראשונה מאז 2002, אז אימן את הפועל תל אביב. אימון הבכורה שלו באילת אמור להיערך כבר מחר.

עבור שיבק (59) תהיה זו הקבוצה ה-12 בקריירת האימון, שהחלה בתחילת שנות ה-80 באליצור נתניה. מאז הוא הספיק לאמן במכבי חדרה, הפועל גן שמואל, אליצור רמלה, הפועל גליל עליון, מכבי רעננה, עירוני רמת גן, הפועל תל אביב, אמסטרדם ואנטוורפן. בין 2009 ל-2014 שיבק אימן את נבחרת ישראל.

שיבק משמש כיום כמנהל המקצועי של מכבי בת ים, מוליכת ליגה ארצית מחוז דרום. מוקדם יותר היום דן שמיר עזב את תפקידו, לאחר שני הפסדים רצופים, כולל תבוסה גדולה להפועל ירושלים בחצי גמר הגביע והפסד להפועל חולון, שבסיומו אירעה תקרית חריגה בינו לבין היו"ר מוטי אמסלם.

עוד במהלך העונה היה קרוב שמיר לאבד את משרתו, כשהקבוצה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, וערב המשחק הביתי נגד מכבי חיפה היה כבר ברור שהוא לא יסיים את העונה. במשחק עצמו יצאה אילת מפיגור 10, דקה וחצי לסיום, וניצחה בסל ניצחון שמאז הצליחה לבלום את הנפילה ואף חזרה לפני שבועיים למאזן 9:9, אך ההפסד לחולון והתבוסה בחצי גמר הגביע חרצו את גורלו.

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. AP
שוב בליגת העל. אריק שיבק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully