וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר סיים את דרכו באילת, שיבק המועמד המוביל להחליפו

18.2.2015 / 11:34

אחרי ההדחה מחצי הגמר, ההפסד לחולון והעימות שבא לאחריו עם היו"ר מוטי אמסלם, המאמן נפגש עם דורון הרציקוביץ' והשניים סיכמו על היפרדות. גם ליאור ליובין ואריק אלפסי מועמדים

one

דן שמיר סיים את דרכו בהפועל אילת. כך הודיעה היום (רביעי) הקבוצה הדרומית בהודעה רשמית. העזיבה של המאמן מגיעה לאחר שני הפסדים רצופים, כולל הדחה מחצי גמר הגביע להפועל ירושלים והפסד בקרב חשוב מול הפועל חולון, שבסיומו אירעה תקרית בין היו"ר מוטי אמסלם לשמיר.

המאמן, שהדריך בעברו את הפועל ירושלים, בני השרון והפועל חולון והיה עוזר המאמן במכבי תל אביב וצסק"א מוסקבה בעונה שעברה, קיבל אמש הודעה מהבעלים דורון הרציקוביץ' כי עליו להגיע לפגישה, בה נמסר לו כי הוא סיים את דרכו במועדון. שמיר החזיק בחוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת, ואילת התחייבה לעמוד בתנאי חוזהו עד לסיום העונה.

עוד במהלך העונה היה קרוב שמיר לאבד את משרתו, כשהקבוצה פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, וערב המשחק הביתי נגד מכבי חיפה היה כבר ברור שהוא לא יסיים את העונה. במשחק עצמו יצאה אילת מפיגור 10, דקה וחצי לסיום, וניצחה בסל ניצחון שמאז הצליחה לבלום את הנפילה ואף חזרה לפני שבועיים למאזן 9:9, אך ההפסד לחולון והתבוסה בחצי גמר הגביע חרצו את גורלו.

מהפועל אילת נמסר: "בפגישה שנערכה הבוקר בין מאמן הקבוצה, דורון הרציקוביץ לבין מאמן הקבוצה, דן שמיר, סוכם על הפסקת עבודתו של המאמן. בנוסף, הפועל אילת תעמוד בהתחייבותה ותשלם לשמיר את מלוא משכורתו עד לתום העונה. את אימון הקבוצה הערב יעביר עוזר המאמן, עידן לנקרי.
הפועל אילת מאחלת לדן שמיר הצלחה בהמשך דרכו".

המועמד המוביל להחליפו הוא מאמן הנבחרת לשעבר אריק שיבק. גם עוזר מאמן הנבחרת אריק אלפסי ומאמן אשדוד בתחילת העונה ליאור ליובין בין המועמדים.

מאמן הפועל ירושלים דן שמיר. קובי אליהו
הסוף. דן שמיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully