וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל פתח בהצלחה את עונת החימר: "תמיד מרגיש עליו טוב"

אחרי שקרטע בתחילת העונה, "מלך החימר" גבר 4:6, 1:6 על תומאס בלוצ'י (64) בפתיחת טורניר ריו. פדרר הודיע על לו"ז צפוף לפני הרולאן גארוס

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. AP
התחלה טובה. רפא/AP

רפאל נדאל פתח הלילה (בין שלישי לרביעי) בהצלחה את עונת החימר שלו, כשגבר 4:6, 1:6 על תומאס בלוצ'י הברזילאי (64 בעולם) בסיבוב הראשון בטורניר ריו מסבב ה-ATP 500 (סך פרסים 1.5 מיליון דולר).

נדאל שבר ראשון במצב של 2:2, בלוצ'י שבר בחזרה והשווה ל-4:4, אבל המדורג 3 בעולם שבר שוב וזכה במערכה הראשונה 4:6. בשנייה השלים שישה משחקונים רצופים ועלה ל-0:4, בדרך לניצחון ב-91 דקות.

נדאל, שסבל העונה משתי הדחות מפתיעות על מגרשים מהירים, חוזר למשטח האהוב עליו, כשהוא נוהג לפתוח את עונות החימר בהצלחות בריו, בדרך לרולאן גארוס, הגרנד סלאם בו זכה בתשע מתוך עשר השנים האחרונות.

"הדבר הכי חשוב במשחק קשה כזה בסיבוב ראשון זה לנצח", אמר נדאל, "תמיד קשה לנצח יריב מול הקהל הביתי שלו, כשהוא מקבל הרבה תמיכה, אבל אני תמיד מרגיש טוב על חימר". בסיבוב הבא יפגוש את בן ארצו פבלו קארנו בוסטה (55).

* רוג'ר פדרר הודיע שהוא הוסיף ללוח הזמנים הצפוף שלו טורניר נוסף, כשיקח חלק בטורניר איסטנבול שנפתח ב-27 באפריל. המשמעות: המדורג 2 בעולם ישחק בארבעה טורנירי חימר בחמישה שבועות לפני הרולאן גארוס: מונטה קרלו, מדריד ורומא.

רפאל נדאל, גוסטבו "גוגה" קוארטן, קרנבל ריו דה ז'נירו. AP
עושה חיים בריו. נדאל בקרנבל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully