וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתוי מקרי? מוריניו חושף: "דחיתי את פ.ס.ז' פעמיים"

רגע לפני המשחק של צ'לסי בעיר האורות (21:45, ספורט 5), 'המיוחד' הצליח להרגיז את הצרפתים עם ריאיון בו טען כי סירב לאל חליפי ב-2011 ו-2013. בעיתוני פריז הגיבו: "פרובקטור". פברגאס בספק

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
הלוחמה הפסיכולוגית החלה? מוריניו/GettyImages

ז'וזה מוריניו כבר החל בלוחמה הפסיכולוגית לקראת המשחק הראשון הערב (שלישי, 21:45, ספורט 5) בין צ'לסי לפריס סן ז'רמן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות. 'המיוחד' העניק אמש ראיון שהיכה גלים בצרפת, בו טען כי "אני מכיר היטב את הפרויקט של פריס סן ז'רמן, כי הייתי אמור להיות חלק ממנו".

מוריניו סיפר כי ב-2011 ו-2013 נועד בקטאר עם הבעלים נאסר אל חליפי, שניסה לשכנעו לאמן את הקבוצה הנוצצת שלו. למרות מסע השכנועים, מוריניו ויתר פעמיים על האפשרות לאמן בעיר האורות, פעם אחת כדי להישאר בריאל מדריד ופעם אחרת כדי לחזור לצ'לסי.

ססק פברגאס צ'לסי. Scott Heppell, GettyImages
הבורג הכי חשובה במכונה. פברגאס/GettyImages, Scott Heppell

"סן ז'רמן יודעת שהיא הולכת להיות אלופה. היא יודעת שאף אחת בצרפת לא תתנגד לשלטון שלה, ושיש רק מעט משחקים עם פוטנציאל להפסיד בהם. לא רציתי ללכת לשם כי האתגרים בספרד, אנגליה או איטליה גדולים בהרבה. חוץ מזה, זה לא היה הזמן הנכון עבורי ללכת".

דבריו של מוריניו עוררו את חמתם של העיתונאים בפריז, שהגיבו בחריפות. במגזין 'ל'מרדר' הצמידו למוריניו את הכינוי "הפרובוקטור" במקום "המיוחד'", ובעיתון אחר טענו כי "סן ז'רמן מסוגלת להנחית מאמן הרבה יותר טוב ממנו".

מוריניו ממשיך לעסוק בשאלת כשירותו של ססק פברגאס, שסובל משפעת ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק. הקשר הנפלא התאושש מהמחלה ושיחק 20 דקות מול ליברפול, אך מוריניו יודע ש"בלעדיו אנחנו מאבדים שליטה. איתו ובלעדיו אנחנו קבוצה אחרת לגמרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully