וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקנדל חדש בספרד: חשד לניסיון הטיית ארבעה משחקים נוספים

אחרי חקירת המשחק ב-2011, הרשויות בודקות חשדות בנוגע להתמודדויות בעונה שעברה. אחת מהן היא ה-1:1 בין אספניול לאוסאסונה, כשנשיא אוסאסונה כביכול ניסה לשחד את שחקני היריבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הכותרות של מדורי הספורט בתקשורת הספרדית תפסו הבוקר לא רק ריאל מדריד וברצלונה, אלא אספניול ואוסאסונה. השער של "מארקה" קרא OTRO ESCANDALO (עוד סקנדל) וכעת מתברר שבמסגרת חקירת הטיית משחקים שמתנהלת בחודשים האחרונים בספרד, קיימים חשדות כבדים לכך שלפני ה-1:1 בין אספניול לאוסאסונה במאי האחרון היה "מכור", נעשה ניסיון להטות את התוצאה.

אוסאסונה נאבקה אז נגד הירידה והתייצבה למשחק בברצלונה כשהיא מתחת לקו האדום. החשד הוא שנשיא המועדון דאז, מיגל ארצ'אנקו, ניסה לשחד שחקנים מאספניול כדי שיפסידו במשחק. בשלב הבא הושג סיכום - לא נאמר עם מי - על כך שיועבר אליהם סכום כולל בסך 1.5 מיליון יורו כדי להפסיד. בסופו של דבר זה כנראה לא עבד מכיוון שהמשחק כאמור הסתיים ב-1:1. בסוף העונה אוסאסונה נשרה לליגת המשנה וזמן קצר לאחר מכן ארצ'אנקו התפטר מתפקידו.

על פי הדיווח ב"מארקה", הרשויות חוקרות את ההתפתחויות בארבעה משחקי ליגה בשנה שעברה, וההתמודדות בין אספניול לאוסאסונה היא אחת מהם. גורמים בחקירה אמרו לעיתון המדרידאי שלפחות באחד מהמשחקים הנחקרים, שחקנים שהוצע להם להפסיד משחק תמורת סכומי כסף, סירבו.

לפני כמה שבועות התברר שמתקיימת חקירה קדחתנית בנוגע למשחק בין ריאל סראגוסה ללבנטה במאי 2011. סראגוסה ניצחה אז 1:2 וניצלה מירידה, ובמסגרת החקירה ישנם 30 חשודים במעורבות כלשהי בהטייה של אותו משחק, ביניהם שחקנים בכירים כמו אנדר הררה וגבי. חשוד נוסף במעורבות הוא מאמן סראגוסה באותה תקופה, חאבייר אגירה. עם או בלי קשר, אגירה עמד על הקווים של אספניול בעונה שעברה. לאחרונה המקסיקני פוטר מאימון נבחרת יפן בגלל אותם חשדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully