וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיז'ון תומפסון חתם בהפועל תל אביב עד תום העונה

17.2.2015 / 10:25

החתמה מרשימה לאדומים: הפורוורד, ששיחק בהפועל ירושלים בעבר ובשנתיים האחרונות בניז'ני נובגורוד הרוסית, יצטרף עם אופציה גם לעונה הבאה. קטש: "זה אומר משהו על השם שיצא לנו"

one

החתמה גדולה ומבטיחה להפועל תל אביב: דיז'ון תומפסון חתם היום (שלישי) עד תום העונה עם אופציה של הקבוצה להחתימו לעונה נוספת, וישלים את קאדר הזרים של האדומים. תומפסון בן ה-32 זכור לחובבי הכדורסל בישראל כמי ששיחק בהפועל ירושלים בעונת 2009/10.

עודד קטש אמר על ההחתמה: "אני שמח מאוד על ההצטרופת של דיז'ון להפועל תל אביב, שחקן מצוין עם ניסיון מוכח בכדורסל הישראלי והאירופאי שישלים את הפאזל של הקבוצה שרצינו לבנות פה. הצטרפות של שחקן בסדר גודל כזה אומר גם משהו טוב על השם שיצא להפועל תל אביב בקרב שחקנים זרים ועל השאיפה של הפועל לתחרותיות והרצון להשתדרג בכל עונה".

למרות שהאדומים יחזיקו בסגל חמישה זרים, בכוונתם לשתף רק ארבעה בכל משחק כדי לקבל את המענק מהטוטו-ווינר. תומפסון ינחת בארץ בסוף השבוע ולא ישחק עד המחזור ה-21 לפחות, אז יארחו האדומים את נס ציונה.

פורוורד הפועל ירושלים רונלד דופרי (ימין) מול שחקן ניז'ני נובגורוד דיז'ון תומפסון (שמאל). קובי אליהו
סיבוב נוסף בישראל. תומפסון מול הפועל ירושלים אשתקד/קובי אליהו

תומפסון (32, 2.01) הוא בוגר מכללת UCLA משנת 2005 שנבחר בדראפט ה-NBA במקום ה-54 על ידי ניו יורק ניקס אך נשלח במהרה לפיניקס. אחרי עונה אחת בלבד שוחרר מחוזהו וחזר לתקופה קצרה באטלנטה בעונה לאחר מכן בה שיחק שישה משחקים. הפורוורד רשם קריירה אירופית מכובדת שהחלה בעונת 2007/8 באלבה ברלין, כשבעונה לאחר מכן הוא מרשים במריופול האוקראינית בעונת 2009/10 הגיע תומפסון להפועל ירושלים של גיא גודס ורשם 12.7 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לאחר אותה עונה עבר לסנט פטרסבורג ברוסיה והמשיך לעונה נוספת בוילבראן הצרפתית. בשנתיים האחרונות היה מהשחקנים המובילים של ניז'ני נובוגרוד והיה לו חלק משמעותי בהגעת הקבוצה לחצי גמר היורוקאפ ולגמר ליגת ה-VTB, שבזכותה הגיעה ליורוליג. במהלך העונה שעברה ספג תומפסון פציעה קשה בברך, אך החלים ופתח את העונה הנוכחית בטייוואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully