וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: הגארד סטנלי בורל חתם עד לסיום העונה

17.2.2015 / 9:56

האמריקאי שהוביל את בני הרצליה להשארות אשתקד, יצטרף לאחר ששוחרר ממינסק ויהיה החיזוק הרביעי בשבועות האחרונים. גודס צפוי לעזוב. הקבוצה הפסידה 84:76 להפועל ת"א במשחק אימון

one

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה לנצל את פגרת גביע המדינה כדי לבצע שידוד מערכות מרשים. הבוקר (שלישי) ינחת בישראל הגארד האמריקאי סטנלי בורל, שחתם אמש בקבוצה. בורל שעל המגעים עמו פורסם בוואלה! ספורט בסוף השבוע ניהל בימים האחרונים מגעים עם קבוצתו הבלארוסית טימוסקי מינסקי על מנת שתשחררו מחוזהו, ורק אתמול בבוקר הושגה פריצת הדרך. בורל הוביל בעונה שעברה את בני הרצליה להשארות בליגת העל. הוא יצטרף לאימון הערב של קבוצתו החדשה, וישחק ביום ראשון נגד מכבי אשדוד. מי שצפוי לשלם את המחיר הוא אנתוני גודס שמאכזב מאז הגעתו לקבוצה.

בורל (30, 1.91), יליד אינדיאנה, הוא בוגר מכללת קסבייר משנת 2008. בעונת 2008/9 יצא לאירופה וחתם בבוסנה סראייבו הבוסנית, אך במהלך העונה חזר לארה"ב לקבוצת אוסטין טורוס מליגת הפיתוח. ב-2009/10 שב לאירופה וחתם בפפינסטר הבלגית, שם סיים כמלך האסיסטים של הליגה. ההצלחה העבירה אותו בעונה לאחר מכן לאאלסטאר המקומית. בעונת 2011/12 המשיך בורל את המסע באירופה כשחתם בסלופסק הפולנית ורשם 15.6 נקודות ו-4.8 אסיסטים בממוצע למשחק. לפני שנתיים שיחק במדי ברמהאבן הגרמנית, בה סיים כסגן מלך הסלים עם 16.2 נקודות בממוצע, אליהם הוסיף גם 4.3 אסיסטים. את 2013/14 התחיל בגזיאנטפ הטורקית, ורשם בשמונה משחקים 8.1 נקודות ו-4.8 אסיסטים בממוצע למשחק. בינואר אשתקד הצטרף כאמור להרצליה, במדיה רשם 12 הופעות וקלע 13.2 נקודות בממוצע למשחק, לצד 4.4 אסיסטים.

כאמור, בגלבוע ניצלו את הפגרה ואת התקופה האחרונה כדי לבצע שינוי כללי על מנת לנסות להציל את הקבוצה שהפסידה שבעה משחקים רצופים. הקבוצה שחררה מהסגל את הזרים ווין צ'יזם וג'רמיה ווילסון, וצירפה את מרכוס לואיס, דיאון ברוקס, בורל ואת הפורוורד היהודי פלין קליימן. גלבוע ערכה אמש משחק אימון נגד הפועל תל אביב, נראתה טוב בשלבים ארוכים של המשחק אך יצאה עם הפסד 84:76.

סטנלי בורל שחקן בני הרצליה. יוסי ציפקיס
חוזר לישראל. בורל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully