וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא התרחקה מהמקום השני, עפולה התקרבה לפלייאוף העליון

השלישית סיימה ב-1:1 בחוץ מול מכבי יבנה ומפגרת כעת בשלוש נקודות אחרי בני לוד השנייה. הפועל עפולה ניצחה 0:1 את מכבי הרצליה והתבססה במקום החמישי, 1:1 בין אחי נצרת לעירוני טבריה

עידן דוד הפועל כפר סבא חוגג שער. מגד גוזני
למרות השער, רק נקודה. עידן דוד/מגד גוזני

כמדי שבוע, שלושה משחקים השלימו הערב (שני) את המחזור בליגה הלאומית, כשהפעם המשתתפות היו נציגות ליגת המשנה ברבע גמר גביע המדינה. השלישית בטבלה הפועל כפר סבא לא הצליחה לצמק את הפער מבני לוד השנייה לנקודה, כשסיימה ב-1:1 מול מכבי יבנה. הפועל עפולה החמישית ניצחה 0:1 את מכבי הרצליה, בעוד מכבי אחי נצרת הסתפקה ב-1:1 מול עירוני טבריה הלפני אחרונה.

מכבי יבנה - הפועל כפר סבא 1:1

הירוקים פספסו הזדמנות לצמק את הפער מבני לוד השנייה לנקודה בלבד, כששמטו יתרון בנס ציונה מול מכבי יבנה המקווה להשתחל לפלייאוף העליון אחרי התבוסה שספגה מהפועל באר שבע ברבע גמר הגביע. עידן דוד העלה את כפר סבא ליתרון בדקה ה-58, אבל שלוש דקות לאחר מכן ניבאלדו הברזילאי השווה בנגיחה עבור יבנה העשירית, לה 30 נקודות.

הפועל עפולה - מכבי הרצליה 0:1

המארחת עשתה צעד משמעותי להבטחת מקומה בפלייאוף העליון, כשניצחה את השביעית בטבלה והעלתה את מאזנה ל-38 נקודות - שבע יותר מהמקום התשיעי המוביל לפלייאוף התחתון. אחרי התיקו המאופס מול מכבי פתח תקוה במשחק הראשון של רבע גמר הגביע, הפועל עפולה נהנתה מפנדל מוצלח של לנרי קהינדה בדקה ה-14 והשיגה ניצחון חשוב. קהינדה השתווה לעידו אקסברד מאחי נצרת עם 14 כיבושים בקרב על תואר מלך שערי הלאומית. ברק לביא הורחק משורות הרצליה בדקה ה-59.

מכבי אחי נצרת - עירוני טבריה 1:1

עוד קבוצה שהייתה ברבע גמר הגביע היא מכבי אחי נצרת, שהשיגה את אותה תוצאה מהמשחק מול כפר סבא, רק הפעם יצאה מאוכזבת הרבה יותר. אמג'ד סלימאן העלה את אחי נצרת ליתרון בדקה ה-40, אבל עירוני טבריה מהתחתית חילצה נקודה עם פנדל של שלום עקיבא בדקה ה-52. למרות התיקו, טבריה נותרה במקום הלפני אחרון עם 20 נקודות, בעוד אחי תשיעית עם 31.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully