וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטן ואוורינקה זכה בטורניר רוטרדם, קיי נישיקורי בממפיס

השוויצרי ניצח 6:4, 3:6, 4:6 את ברדיך בדרך לתואר התשיעי בקריירה והשני בשלושה טורנירים ב-2015. היפני ניצח 4:6, 4:6 את אנדרסון וזכה בתואר בפעם השלישית ברציפות. קואבס זכה בסאו פאולו

סטן ואוורינקה טניסאי שוויצרי. AP
תואר תשיעי בקריירה. ואוורינקה/AP

סטן ואוורינקה זכה היום (ראשון) בתואר השני שלו בשנת 2015 והתשיעי בסך הכל. השוויצרי, המדורג במקום השמיני בעולם, עשה את זה לאחר ניצחון 6:4, 3:6, 4:6 מול תומאש ברדיך, המדורג שביעי, בגמר טורניר רוטרדם מסבב ה-500 של ה-ATP. זוהי זכייה ראשונה בקריירה של ואוורינקה בטורניר מסבב ה-500 ובכך הוא משלים סט מלא עם זכייה בטורניר גרנד סלאם, מאסטרס 1,000, תארים בסבב ה-250 וה-500. זה היה המפגש ה-16 בין השניים, כשוואוורינקה משפר את המאזן ל-5:11 היום.

המשחק נפתח בצורה צמודה מאוד כששני השחקנים מתקשים לשבור את הסרב של היריבים שלהם. הראשון לשבור היה הצ'כי, שעשה את זה במשחקון השביעי ועלה ל-3:4. ברדיך שמר על ההגשות במשחקון הבא ועלה ל-3:5. ואוורינקה שמר על ההגשות שלו וצימק ל-5:4, אבל ברדיך הצליח לזכות במערכה הראשונה אחרי משחקון ארוך מאוד בדרך ל-4:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה די דומה לראשונה, אבל הפעם מהצד השני. ואוורינקה השיג את השבירה היחידה במשחק כשהוא ביתרון 3:4 ועלה ל-3:5 בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה. השוויצרי הצליח לשבור כבר במשחקון הראשון ועלה ל-0:2. בהמשך הוא הצליח לשבור שוב בדרך ל-1:4, אבל נשבר מיד בחזרה בדרך ל-2:4. השניים שמרו על ההגשות שלהם עד סוף המשחק וסגר עניין עם 4:6 אחרי שעתיים ועוד דקה אחת.

קיי נישיקורי כנראה יחליט בקרוב להעתיק את מקום מגוריו לממפיס. זו אמנם בדיחה, אבל אין ספק שהיפני המדורג במקום החמישי בעולם אוהב מאוד את הטורניר שנערך בעיר מדי שנה. נישיקורי, שדורג ראשון בטורניר מסבב ה-ATP 250, ניצח את המדורג שני שם וה-15 בעולם קווין אנדרסון 4:6, 4:6 לאחר משחק של שעה ועוד 15 דקות. מבחינת נישיקורי מדובר בזכייה שלישית ברציפות בתואר בממפיס והוא הראשון שמצליח לרשום את ההישג המרשים הזה מאז שהטורניר נוסד ויצא לדרך אי שם ב-1975.

אנדרסון בעל הסרבים האדירים פתח את המשחק בצורה רעה ונשבר כבר במשחקון הראשון, אבל הצליח לחזור לעניינים ולהשיג שבירה משל עצמו במשחקון הרביעי כדי לאזן ל-2:2. השניים המשיכו לשמור על ההגשות, עד שנישיקורי העלה את הרמה שלו במשחקון התשיעי ושבר כדי לעלות ל-4:5. היפני שמר על ההגשה במשחקון הבא וסגר עניין במערכה עם 4:6. המערכה השנייה התאפיינה במשחקוני הגשה נינוחים וקצרים מאוד, כששני השחקנים מצליחים לשמור על ההגשות שלהם. היוצא מן הכלל היה המשחקון החמישי, בו הצליח נישיקורי לשבור וסגר עניין במשחק כולו בנקודת המשחק הרביעית שלו וביתרון 4:5.

לוקה ואני בן ה-29, המדורג 149 בעולם שעשה את כל הדרך מהמוקדמות בטורניר סאו פאולו מסבב ה-ATP 250, נעצר בגמר על ידי פאבלו קואבס האורוגוואי, שדורג חמישי בטורניר ו-32 בעולם. קואבס ניצח אותו 4:6, 6:3, 6:7 (4) לאחר קרב ארוך שנמשך שעתיים ועוד שתי דקות, וכשהאורוגוואי הוותיק זוכה ב-20 מ-20 הנקודות מאחורי הסרב הראשון שלו במערכה הראשונה. לקואבס זהו תואר שלישי בקריירה ובשנתיים האחרונות, כשאשתקד הוא זכה בשני טורנירים נוספים על חימר באומג קרואטיה ובבשטאד.

קיי נישיקורי טניסאי יפני. AP
אוהב מאוד את ממפיס. נישיקורי/AP

בנשים חוו הצופים הרבים בטורניר אנטוורפן בבלגיה אכזבה, כשקרלה סוארס נבארו הספרדייה פרשה לפני העלייה למשחק הגמר שהיה אמור להפגיש בינה לבין אנדראה פטקוביץ'. סוארס נבארו התלוננה על כאבים בצווארה והתנצלה בפני הקהל. מי שעלתה במקום הספרדייה למגרש הייתה לא אחרת מאשר קים קלייסטרס, שמשמשת כמנהלת הטורניר. טניסאית העבר הבלגית ניצחה את פטקו במשחק ראווה 3:5.

"אני מקווה שלא תיעלבי קים, אבל אני שמחה שאת לא משחקת בסבב יותר", אמרה פטקוביץ'. אמנם הגרמנייה זכתה בטורניר לאחר שלא נזקקה לשחק בגמר, אבל היא עברה שבוע קשה מאוד כשהצילה שמונה נקודות משחק מול אליסון ואן אויטבנק הבלגית במשחק של שלוש שעות ו-19 דקות, המשחק הארוך ביותר השנה בסבב הנשים. בעקבות הזכייה בתואר, תחזור פטקו לטופ 10 העולמי, שבוע 27 שהיא שוהה שם בקריירה שלה.

"כבר התחלתי להתחמם על המגרש ואז הודיעו לי על החדשות", אמרה פטקוביץ', "בהתחלה הייתי בהלם כי לא ידעתי על המצב הפיזי בו היא הייתה. לאחר מכן הייתי עצובה, אני מחבבת את קרלה, היא בחורה נהדרת, ותמיד ידידותית וחיובית, והיא כישרונית מאוד. כמו כן, אף פעם אי אפשר ליהנות מתואר באמת אם את לא נלחמת עבורו. אני שמחה, היה לי שבוע נהדר ואני עוזבת כאלופה, אבל עם רגשות מעורבים".

דניאלה האנטוחובה זכתה בטורניר פטאיה בתאילנד לאחר שניצחה 6:3, 3:6, 4:6 את אילה טומליאנוביץ' האוסטרלית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנדראה פטקוביץ' טניסאית גרמנייה. Dennis Grombkowski, GettyImages
יוצאם ברגשות מעורבים. פטקוביץ'/GettyImages, Dennis Grombkowski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully