וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורר ההתאחדות אישר: חן עזריאל יצטרף למ.ס אשדוד

15.2.2015 / 13:10

השחקן ששייך למכבי חיפה יעבור לקבוצה מעיר הנמל ברגע שטופס המעבר יגיע מהירוקים, וזאת למרות שמועד ההעברות הסתיים. עזריאל חתם על הסכם מול אשדוד וכבר החל להתאמן אצלה

one

הקשר חן עזריאל בדרך למ.ס. אשדוד. בורר ההתאחדות עו"ד בני טמיר אישר היום (ראשון) בשעות הצהריים שהשחקן יירשם באשדוד ברגע שמכבי חיפה תעביר את טופס ההעברה. לפני הצהריים החל עזריאל להתאמן בשורות אשדוד, זאת לאחר שבבוקר חתם על הסכם עד סוף העונה. למרות שמועד ההעברות בינואר כבר הסתיים, עזריאל קיבל את אישור ההתאחדות, זאת מאחר שבמהלך מועד ההעברות הוא היה בהליך של בוררות מול מכבי חיפה ולא יכול היה לממש חתימה בקבוצה אחרת. עם הגעת הטפסים להתאחדות ההעברה תהפוך לרשמית.

חיפה תבעה את עזריאל לפני מועד ההעברות על הקטנת נזק, בטענה כי הוא לא רוצה לעבור לקבוצה אחרת. תוך כדי בוררות הציעה הקבוצה לשחקן לעבור להפועל עכו והוא הסכים. הבורר החליט בסופו של דבר שהוא יכול לעבור לעכו גם אחרי מועד ההעברות, אבל כעת רוצה עזריאל להגיע דווקא לאשדוד, שם הוא יוכל לשתף פעולה עם חברו הטוב שי חדד.

באשדוד חייבים להתחזק בחלוץ נוסף מחשש להסתבכות אמתית בתחתית, בעיקר אחרי התבוסה אמש מול אותה מכבי חיפה. עזריאל יוכל לתת אופציה נוספת לחלק הקדמי, שנמצא בתקופת יובש מאוד ארוכה.

שחקן בית"ר ירושלים, חן עזריאל. קובי אליהו
בדרך לאשדוד. עזריאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully