וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו: "זו הייתה תרופה טובה להשפלה שחטפנו בדרבי"

הקשר סחף את ריאל, בספרד הציגו את הסטטיסטיקה המדהימה שלו במשחקים בהם כבש: "היה מוזר בגלל מה שקרה בשבוע שעבר". ארבלואה: "כששורקים בוז לשחקן אחד, זה כאילו שורקים לכולנו"

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
השבוע הקרוב יהיה יותר רגוע? רונאלדו/AP

ריאל מדריד גברה אתמול (שבת) 0:2 על דפורטיבו לה קורוניה ולמעשה חזרה למסלול אחרי אותה תבוסה מדוברת 4:0 לאתלטיקו מדריד. אלא שלמרות הניצחון, בשלבים מסוימים במהלך המשחק חלק מאוהדי הקבוצה ביקשו להראות לשחקנים שזיכרון ההפסד עדיין טרי ושרקו בוז. חבר ההנהלה ושחקן העבר האגדי, אמיליו בורטגניו, אפילו נזעק להרגיע את כלי התקשורת אחרי המשחק ולהסביר בתוקף ש"האוהדים שלנו מאוד נאמנים. הם מילאו את האצטדיון ודחפו את הקבוצה".

כריסטיאנו רונאלדו עמד בימים האחרונים במוקד, אבל הפעם בצורה שלילית. הכוכב הפורטוגלי שתועד כשהוא חוגג שעות אחרי ההפסד לאתלטיקו מדריד, סיפק משחק טוב מאוד, אבל לא כבש. המאמן קרלו אנצ'לוטי אמר בסיום: "כריסטיאנו לא הבקיע, אבל הוא היה מאוד מסוכן לכל אורך המשחק. הוא היה מעורב בשער אחד ולא איבד כדורים. היה לנו שבוע קשה, אבל בסופו ניצחנו".

אנצ'לוטי הוסיף: "זה נורמלי ששרקו לנו בוז. כולם היו מתוסכלים אחרי ההפסד בדרבי. אנחנו צריכים להודות לאוהדים, קשה לתמוך בקבוצה כשהדברים לא עובדים. שרקו בוז לקסיאס? כמו תמיד, זה קרה בהתחלה ואחר כך נפסק".

הבלם נאצ'ו אמר: "זה היה שבוע קשה בגלל הביקורת שהייתה עלינו, אבל אני חושב שעם התמיכה של האוהדים אנחנו יכולים להשאיר את הכול מאחור. שמענו יותר קריאות עידוד משריקות בוז - וזה מה שחשוב". אלברו ארבלואה הוסיף בנושא: "כששורקים בוז לשחקן אחד בקבוצה, זה כאילוה שורקים בוז לכולם. הקהל יודע לדחוף אותנו, אבל גם מצפה למקסימום".

איסקו שכבש את השער הראשון: "מה שנהדר זה שהקבוצה הזו יודעת להרים את עצמה ממצבים קשים. האחדות בחדר ההלבשה שלנו מושלמת. אני חושב שהירידה שלנו לקרקע תעשה לנו טוב". הקשר הצעיר היה אחד היחידים שזכו למחיאות כפיים מהאוהדים. בספרד מחמיאים ליכולות ההגנתיות המשופרות שלו ולעובדה שכבר בישל העונה 12 שערים, שלושה יותר משיא הקריירה שלו עד כה. ב-176 משחקים בקריירה, איסקו כבש 35 שערים עד כה, כולל השער של אתמול. בכל אחד מהמקרים הללו, עם ולנסיה, מלאגה וריאל, הקבוצה שלו לא הפסידה (24 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו): "אנחנו צוברים את הביטחון שלנו מחדש", הוא הוסיף, "היה משחק מוזר, מתוח מהרגע הראשון. היה לנו קשה, בגלל מה שקרה בשבוע שעבר. הצלחנו למצוא תרופה טובה להשפלה שחטפנו בדרבי".

מאמן ריאל מדריד, קרלו אנצ'לוטי. AP
"שריקות הבוז? זה נורמלי". אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully