וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: סטנלי בורל סיכם, פלין קליימן הצטרף

14.2.2015 / 16:01

הקבוצה מתחתית ליגת העל הגיעה להבנות עם הגארד האמריקאי (30, 1.91 מ') שהוביל את בני הרצליה להישארות בעונה שעברה. הפורוורד המתאזרח ששיחק באילת תפס את מקומו של דיין דילייגרו

one

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה לנצל את פגרת גביע המדינה כדי לערוך שינויים בסגל ולהתחזק. הקבוצה של ברק פלג הגיעה להבנות עם הגארד האמריקאי סטנלי בורל, שהוביל את בני הרצליה להישארות בעונה שעברה והוא צפוי להצטרף לקבוצה כבר בימים הקרובים. בורל, שפתח את העונה הנוכחית בקוריאה ומשחק בימים אלה בבי סי מינסק הבלארוסית, היה מבוקש בימים האחרונים גם במכבי ראשון לציון שמחפשת רכז במקומו של ג'רי סמית'. מי שאמור לשלם את המחיר בעקבות הצטרפותו הצפויה של בורל הוא אנתוני גודס, שהגיע לקבוצה במהלך העונה ולא הרשים.

סטנלי בורל שחקן בני הרצליה. יוסי ציפקיס
שוב יציל קבוצה מירידה? סטנלי בורל/יוסי ציפקיס

בורל (30, 1.91), יליד אינדיאנה, הוא בוגר מכללת קסבייאר משנת 2008. בעונת 2008/9 יצא לאירופה וחתם בבוסנה סרייבו הבוסנית, אך במהלך העונה חזר לארה"ב לקבוצת אוסטין טורוס מליגת הפיתוח. ב-2009/10 שב לאירופה וחתם בפפינסטר הבלגית, שם סיים כמלך האסיסטים של הליגה. ההצלחה העבירה אותו בעונה לאחר מכן לאאלסטאר המקומית. בעונת 2011/12 המשיך בורל את המסע באירופה כשחתם בסלופסק הפולנית ורשם 15.6 נקודות ו-4.8 אסיסטים בממוצע למשחק. לפני שנתיים שיחק במדי ברמהאבן הגרמנית, בה סיים כסגן מלך הסלים עם 16.2 נקודות בממוצע, אליהם הוסיף גם 4.3 אסיסטים. את 2013/14 התחיל בגזיינטפ הטורקית, ורשם בשמונה משחקים 8.1 נקודות ו-4.8 אסיסטים בממוצע למשחק. בינואר אשתקד הצטרף כאמור להרצליה, במדיה רשם 12 הופעות וקלע 13.2 נקודות בממוצע למשחק, לצד 4.4 אסיסטים.

חיזוק נוסף שהצטרף לגלבוע במהלך סוף השבוע הוא הפורוורד המתאזרח פלין קליימן (25 ,2.06). השחקן היהודי אמריקאי, שהגיע להפועל אילת בתחילת העונה שעברה ושיחק בהצלחה גם בהפועל גליל עליון מהלאומית, היה אמור להיות חלק מהסגל של דן שמיר בתחילת העונה אך נפצע בברכו ונעדר לתקופה ארוכה. קליימן חתם בגלבוע ויתפוס את מקומו של דיין דילייגרו המתאזרח שגמר את העונה כבר במחזור השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully