וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': הפועל אשקלון ניצחה, עימות חריף בין נעים לאסולין

אשקלון השיגה 0:2 בחוץ על מכבי באר שבע, אבל אחרי שהחלוץ הוחלף, הוא כמעט והגיע לעימות פיזי עם המאמן. נעים: "כל שחקן צריך לכבד את המאמן". אסולין הושעה. בצפון: 0:12 לבית שאן על אום אל פאחם

ליאור אסולין הפועל אשקלון חוגג שער. יוסי ציפקיס
בלגן עם המאמן. ליאור אסולין/יוסי ציפקיס

הגשם ומזג האוויר גרם לדחייתם של שני משחקים בליגה א', כאשר משחק אחד נוסף הופסק, אבל גם בלעדיהם קיבלנו יופי של יום שישי במסגרת המחזור ה-20. בצפון, המשחק היחיד ששוחק סיפק גם כמות שערים נכבדה, 12 במספר, כאשר הפועל בית שאן מחצה 0:12 את מכבי אום אל פאחם. בדרום, אין חדש באשר לצמרת כאשר הפועל אשקלון ממשיכה לנצח, והפעם היא השיגה 0:2 בחוץ על מכבי באר שבע, אבל האירוע המרכזי במשחק היה קשור לתקרית חריפה בין יובל נעים לליאור אסולין.

צפון: הפועל בית שאן מפרקת

בזמן שהמשחקים בין מכבי קרית אתא לאסי גלבוע ומ.ס. גבעת אולגה להפועל הרצליה נדחו בגלל מזג האוויר, והמשחק בין מכבי צור שלום להפועל חדרה הופסק במצב של 0:0 בדקה ה-25 בעקבות תנאי המגרש הקשים, הפועל בית שאן לא יצאה לפגרה, ומחצה 0:12 את מכבי אום אל פאחם האומללה. בזכות הניצחון, בית שאן מטפסת למקום השביעי בטבלה, בעוד יריבתה נותרת במקום האחרון עם נקודה אחת בלבד. עומר בוארון היה אחראי לחמישה שערים מתוך ה-12, אבי מלכה הוסיף רביעייה משלו, שלומי מראד, עידן שפשה ובר איבגי השלימו את המכסה.

דרום: עימות בין נעים לאסולין

הפועל אשקלון של יובל נעים מתקרבת בצעדי ענק לעבר הליגה הלאומית, והיום היא השיגה ניצחון תשיעי ברציפות - 0:2 בחוץ על מכבי באר שבע. דייב פינטו (41) ואוהד אדלשטיין (92) דאגו להשאיר את הפער מהמקום השני בו נמצאת מכבי שעריים ל-16 נקודות.

במהלך המשחק נרשם עימות מילולי בין נעים לכוכב שלו, ליאור אסולין, שלא אהב את החילוף שלו וכמעט הגיע לידי עימות פיזי עם המאמן. בעקבות האירוע, החליטו באשקלון להשעות את החלוץ. החילוף המדובר אירע בדקה ה-77 ואסולין סירב להירגע גם לאחר סיום המשחק ושוב ניסה להתעמת עם נעים. חברי הנהלה עצרו אותו. בכל מקרה, אסולין יעמוד בשבוע הבא בפני ועדת משמעת פנימית, וצפוי לעונש כאשר בכל מקרה בשבוע הבא הוא לא צפוי להיות בסגל.

במהלך המשחק, העיר נעים לאסולין, ודרש ממנו דרישות מקצועיות הכרוכות בעיקר במשחק ההגנה. על פי עדויות של אנשים שהיו במקום, צעק אסולין בשלב מסוים לנעים: "אם אתה לא מרוצה ממני, תחליף אותי". אשקלון כבר הייתה ביתרון של 0:1, ובאותו רגע החליט נעים להחליף את אסולין. כשהחלוץ ירד לספסל, הוא עבר ליד המאמן וסינן לעברו: "מה שלא עושים, אתה לא מרוצה". יש לציין כי הפועל אשקלון מובילה בבטחה את ליגה א' דרום עם פער של 16 נקודות מהמקום השני, ולמרות זאת נעים מתייחס למשחקים כאילו יש לאשקלון יריבות על הכרטיס לליגה הלאומית, ודורש רצינות מלאה.

נעים אמר לוואלה! ספורט בעקבות התקרית: "עשו מזה הרבה יותר ממה שהיה, ובטח שלא היה עימות פיזי כמו שכבר שמעתי שמפיצים. אני הערתי לליאור, הוא החזיר במה שאמר ומבחינתי הדברים ברורים. כל שחקן צריך לכבד את המאמן. מה שחשוב באמת זה שהפועל אשקלון מוליכה את הליגה באחוזי הצלחה שאין לשום קבוצה באירופה, גם לא לבאיירן מינכן. יכול להיות שתביא לי איזו ליגה מהמזרח הרחוק, שם באיזור של סין, ותמצא קבוצה עם אחוזי הצלחה יותר גבוהים, אבל במקומות שאני מכיר כדורגל, אין קבוצה יותר מצליחה בליגה שלה מאשקלון, אז אנחנו נעבור גם את זה והכול יהיה בסדר".

ובחזרה לכדורגל, גם שעריים כאמור השיגה ניצחון, וגברה 0:2 בחוץ על מ.ס. כפר קאסם. דניאל טסאו (24) וגיא עבודה (87, פנדל) הצליחו להגדיל את הפער מהמקום השלישי, בו נמצאת בית"ר כפר סבא, לארבע נקודות. הקבוצה מהשרון הפסידה 2:1 לסקציה נס ציונה אחרי שסהר לוי הבקיע צמד (9, 47) וחי אטיאס רק צימק (68).

מכבי עמישב פתח תקווה טיפסה למקום השישי אחרי 0:2 בחוץ על הפועל הוד השרון. נוי וייצמן (11) ואלירן שערי (29) הבקיעו.

משחקים נוספים:

מכבי קרית מלאכי - הפועל כפר שלם 0:0

מכבי יפו - הפועל אזור 1:4
ליפו: איתי שבו (41), אדיר חליפה (45), דור מלכה (71, 76). לאזור: איתי שבו (10, עצמי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully