וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש? הצחקתם אותם. מסע הרכש הענק שברצלונה מתכננת

הקטאלנים לא יכולים לרכוש שחקנים עד ינואר הבא, מה שלא מפריע להם לסמן כמה צעירים מבטיחים. מרקו וראטי על הכוונת וכמוהו גם פאולו דיבאלה, שכבר הצהיר: "אני רוצה לשחק עם לאו מסי". כמה תשקיע הקבוצה ברכש?

לואיס אנריקה, ברצלונה. GettyImages
בבארסה חושבים על העתיד. לואיס אנריקה/GettyImages

אם להאמין לפיפ"א (ועד שלא נראה את זה קורה בקיץ, לא נאמין לגמרי), הרי שברצלונה לא תוכל לרכוש אף שחקן לשורותיה עד ינואר 2016, בעוד כעשרה וחצי חודשים. העונש שקיבלה הקבוצה בשל "פרשת לה מאסיה" והעברתם הבלתי חוקית של שחקנים צעירים לשורות מחלקת הנוער שלה, אמור לעצור את בארסה אבל בפועל, לפחות על פי התקשורת הספרדית, הקבוצה כבר מכינה מסע רכש מאסיבי, שאמור לצאת אל הפועל מיד עם סיום הסנקציות בחורף הבא.

לאחר שאנדוני סוביסארטה פוטר מתפקידו כמנהל המקצועי, הבטיח נשיא המועדון ג'וזף מריה ברתומאו כי הקבוצה לא תיפגע ותמשיך לעבוד על מנת למצוא חיזוקים מתאימים. אל צ'רלי רקסץ', איש המועדון הוותיק שמוכר אולי יותר מכל כמי שגילה את לאו מסי הצעיר בארגנטינה צורף לפני כשבועיים אריאדרו בראידה, ששימש כיו"ר מילאן בשנים 1986-2013. יחד, השניים נפגשו עם הבכירים בהנהלת בארסה השבוע והציגו את תכנית הרכש הגדולה שלהם.

פאולו דיבאלה פאלרמו חוגג. GettyImages
רוצה למסי. דיבאלה/GettyImages

שלושה שמות מרכזיים סומנו ככאלה שיהיו יכולים ומוכנים להגיע לקאמפ נואו בחורף הבא, במחיר גבוה אך סביר, בגיל צעיר ועם יכולת, כך לפחות על פי רקסץ' ובראידה, להשתלב בשיטה של המאמן לואיס אנריקה. השם הראשון, אולי הבולט מכולם, הוא זה של מרקו וראטי, קשר פריס סן ז'רמן. בבארסה רצו תחילה את קוקה מאתלטיקו מדריד, אך משהבינו שהסיכוי לעסקה כזו הוא כמעט בלתי אפשרי, העבירו את תשומת הלב אל האיטלקי המצוין, שיעלה כ-30 מיליון יורו.

מחיר דומה צפויה לבקש פורטו על המגן הימני דנילו. גם ריאל מדריד מגלה עניין, אך דנילו הוא חבר קרוב מאוד של ניימאר ועשוי להעדיף את ברצלונה בשל כך. הוא אמור להיכנס לנעליו של דני אלבס שיעזוב בתום העונה, שכן לואיס אנריקה לא מרוצה ממרטין מונטויה ולא בונה על דוגלאס המאכזב.

השם השלישי ואולי המסקרן ביותר ברשימה הוא זה של פאבלו דיבאלה. החלוץ הארגנטינאי הצעיר הפך לכוכב אמיתי בפאלרמו ובמאזנו כבר 11 שערי ליגה בסרייה A מתחילת העונה. עלותו תהיה גבוהה יותר, כ-40 מיליון יורו, אך הוא עצמו הודה אתמול: "הייתי מאוד שמח להיות על אותו מגרש עם לאו מסי. אני מעריץ אותו. אני חושב שהמחיר שמבקשים עליי יקר מדי כי יש לי עוד המון להוכיח", אמר דיבאלה בניסיון אולי לרמוז למועדונו ללכת לקראת בארסה.

מי שמאוד לא היה מרוצה מהדברים הוא נשיא פאלרמו, מאוריציו זמפאריני, שאמר: "הוא השתנה לחלוטין לאחרונה ואני לא מדבר איתו כבר. הנציגים שלו רק רואים כסף מול העיניים. הוא ילד חכם, אבל יהיה קשה להשאיר אותו עוד עונה אצלנו". בסך הכול, 100 מיליון דולר על שלושה שחקנים. לא רע.

צפו בסרט הדוקומנטרי על לאו מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully