וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריכה של דם": לוחם ה-MMA תקף את אמו ופצע אותה בראשה

בן וואדה הזעיק את השוטרים, חיכה להם מחוץ לביתו כשבגדיו ספוגים בדם ואמר להם: "מה קרה לאימא שלי? חשבתי שזה רק חלום". וואדה הודה שהשתמש בהרואין, האם בת ה-73 נזקקה לתפרים בראשה

לוחם ה-MMA בן וואדה. יוטיוב, אתר רשמי
"הדבר הבא שזכר הוא שרץ לרחוב בפאניקה כשהוא יחף". וואדה/אתר רשמי, יוטיוב

לוחם ה-MMA בן וואדה לא יתחרה בזירת הקרבות בתקופה הקרובה, אלא יילחם על עתידו בזירה במשפטית לאחר שנעצר בחשד שתקף את אמו בת ה-73, והוא כרגע נמצא במעצר. בסוף חודש ינואר התקבל טלפון בתחנת המשטרה בעיר שורליין שבמדינת וושינגטון ו"ספידי" וואדה הזעיק את השוטרים לביתו. "כשהשוטרים הגיעו הם ראו אותו מחוץ לביתו ושמעו אותו קורא "מה קרה לאימא שלי? חשבתי שזה רק חלום". לפי עדות אחד השוטרים בגדיו של וואדה היו ספוגים בדם אבל הוא עצמו לא סבל מפגיעות או חבלות בגופו. לפי התצהיר המשפטי שהוגש, "אמו של וואדה הייתה בחדר השינה שלה, עיניה חצי עצומות, היא אמרה לשוטרים שהיא הייתה מסוחררת ולא הבינה למה ספגה אגרופים והוכתה על ידי פנס גדול". אמו של וואדה סבלה מחבלות ושברים בגופה, ו"שכבה בתוך בריכה של דם". היא פונתה לבית החולים ונזקקה למספר תפרים בראשה.

וואדה, שהתחרה במשקל קל והחזיק במאזן של 1:11 בזירה, הודה שהשתמש בסם מסוג הרואין באותו בוקר. בעדותו אמר למשטרה שהוא זוכר שאכל ואז, לפי התצהיר, "הדבר הבא שזכר הוא שרץ לרחוב בפאניקה כשהוא יחף, ואחר כך חזר לבית ומצא את אימא שלו שוכבת בתוך בריכה של דם". המשטרה חושדת שוואדה הכה את אימו ואף השתמש בפנס גדול שנמצא בזירה כדי לפגוע בה.

צפו בוואדה נלחם ומנצח בזירת ה-MMA

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully