וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס מודה: "צריך להוציא מהראש את מקומות 1 ו-2"

12.2.2015 / 23:01

מכבי תל אביב ירדה לקרקע אחרי ההפסד המפתיע לאלבה, גודס מאוכזב: "כבר אמרו שנזכה ביורוליג וב-NBA, צריך לקחת הכל לאט לאט". לפני המשחק: עימות פיזי בין האוהדים למאבטחים

ברני ארדוב

אחרי 11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות וחמישה במסגרת היורוליג, מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 66:59 לאלבה ברלין בהיכל, במסגרת המחזור השביעי בשלב הטופ 16. בעקבות ההפסד, הצהובים ירדו למאזן 2:5, רגע לפני שיארחו את פנאתינייקוס במחזור המשחקים הבא. גודס חסר את סילבן לנדסברג הפצוע, כשבמהלך המשחק גם סופוקליס שחורציאניטיס ונייט לינהארט נפגעו קלות.

"היה לנו קשה עם הפיזיות של אלבה", הודה גיא גודס, "לא הצגנו את היכולת שהצגנו בשבועות האחרונים. לא היינו מספיק חדים וגירדנו נקודות. קורה שמספר שחקנים דומיננטים לא שם. גירדנו עד שכבר נהיה לנו דם באצבעות. יש לי קצת ניסיון ביורוליג ובטופ 16, אני יודע מה זה. זאת רק ההתחלה וצריך לקחת את הדברים לאט לאט. המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף. צריך להוציא מהראש את מקומות 1-2, זה לא ריאלי כרגע. תפקידי בתור מאמן הוא תמיד להיות מודאג. אני מודאג בימים טובים ופחות טובים. גביע המדינה? נעשה הכל כדי לזכות בו".

"שום הפסד לא בא טוב", הוסיף גודס, "צריך לתת קרדיט לאלבה ברלין על האגרסיביות שלה. שיחקנו הרבה פעמים עם הרכבים שאנחנו לא רגילים אליהם וצריך לחשוב איך להגיע לפלייאוף".

יוגב אוחיון, שסיים את המשחק ללא נקודות ועם 4 איבודים ב-27 דקות, אמר: "יש לנו שבוע קשה לפנינו. אנחנו צריכים לאסוף כוחות, לשים הכול בצד לחשוב שזו נפילה חד פעמית. להסתכל קדימה ליום שני, לחצי גמר גביע המדינה. אין זמן לבכות ולמנוחות, פשוט צריך לאסוף את עצמנו".

אוהדי מכבי תל אביב מניפים שלט בגנות גלאטסראיי. ברני ארדוב
אירוע מכוער. אוהדי מכבי תל אביב מניפים את השלט שהצית מהומה/ברני ארדוב

לפני המשחק: עימות בין האוהדים למאבטחים

אירוע חריג ביד אליהו, שניות ספורות לאחר פתיחת המשחק: עם פתיחת המשחק התפתחה מהומה ביציע. חלק מאוהדי מכבי תל אביב הניפו שלט גדול שקרא GALATASACRY (כלומר "גלאטסראיי בכיינים" - זכר למשחק בשבוע שעבר), שככל הנראה הסתיר לאוהדים אחרים, מה שגרם למהומה.

המנכ"ל אלי דריקס ביקש מהאוהדים להוריד את השלט ובמקום התפתחה מהומה שכללה את התערבות המאבטחים. במהלך האירועים נדחף דריקס על ידי אחד מהאוהדים, והמאבטחים, שניסו להשליט סדר, נתקלו בהתנגדות מצד האוהדים.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הפסידה לאלבה ברלין 66:59 ביד אליהו

לכתבה המלאה
מהומה ביציע אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מהומה ביציע אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully