וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישג היסטורי למ.ס. אשדוד: עלתה לחצי גמר היורוקאפ

אלופת ישראל בכדורסל נשים מחצה 60:87 בהונגריה את שופרון המפוארת, השלימה ניצחון כפול ברבע הגמר וממתינה כעת למנצחת בין ליל לאדאנה בוטאס. שי דורון כיכבה עם 26 נקודות

שחקנית רמת השרון שי דורון. ספי מגריזו, ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
יופי של הישג. שי דורון/מערכת וואלה! NEWS, ספי מגריזו, ליגת ווינר נשים

מ.ס. אשדוד, אלופת ישראל והשליטה הבלעדית של כדורסל הנשים בארץ בשנתיים האחרונות, רשמה הערב (רביעי) את ההישג הגדול בתולדותיה, כאשר הביסה את שופרון 60:87 בהונגריה ועלתה לחצי גמר היורוקאפ. השחקניות של אלי רבי ניצחו בצורה דרמטית 77:78 בבית בשבוע שעבר, ובהונגריה הגדילו לעשות עם הופעה נפלאה מול אחת הקבוצות הטובות באירופה, בדרך לערב היסטורי.

אשדוד פתחה נהדר ואחרי שלוש וחצי דקות עלתה ליתרון 4:14 עם שלשה של טאיסיה בוביקינה, כשאלישיה קלארק ושי דורון סגרו את הרבע הראשון עם 13:26. דורון המשיכה לככב יחד עם אליסון הייטאוור ברבע השני, כשהפער צמח כבר ל-20 וההונגריות נותרו ללא תשובות. ההגנה של אשדוד החזיקה את שופרון על 28 נקודות בלבד בהפסקה (28:45) ולמעשה שברה את רוחה של המארחת.

גם במחצית השנייה הייתה זו אשדוד שהכתיבה את הקצב ולא נתנה למשחק לחמוק מבין ידיה. דורון המשיכה לספק נקודות, לייני סלווין הנהיגה את ההגנה והיתרון צמח ל-48:73 ברבע השלישי, כשהרבע האחרון הפך לגארבג' טיים מוחלט שנחתם על 60:87 גדול לאשדוד.

שי דורון הייתה מעל כולן עם 26 נקודות ו-5 ריבאונדים, כשאליסון הייטאוור תרמה 16 נקודות, תמרה ג'קסון הוסיפה 15 ואלישיה קלארק וטאיסיה בוביקינה 12 כל אחת. לייני סלווין סיימה עם 4 ודניאל דיאמנט עם 2.

כעת ממתינה אשדוד למנצחת ברבע הגמר בין ליל הצרפתית לאדאנה בוטאס הטורקית, זו שהנחילה לאשדוד את ההפסד הראשון שלה העונה בשלב הבתים. ליל מגיעה לגומלין מחר בטורקיה עם יתרון 63:76.

- אלי רבי מאמן מכבי אשדוד. עודד קרני, ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
ליל תהיה היריבה הבאה? אלי רבי/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני, ליגת ווינר נשים

איריס שטרק יו"ר מנהלת ליגת ווינר סל לנשים בירכה את מ.ס. אשדוד על עלייתה לחצי גמר היורוקאפ והיא אומרת: "ההצלחה הגדולה של אשדוד בזירה האירופית מוכיחה כי השקעה לטווח רחוק מביאה הישגים גדולים ומניבה הצלחות. ההצלחה של אשדוד תורמת רבות לקידום כדורסל הנשים בישראל. אני מאחלת לקבוצה הצלחה מירבית בהמשך הדרך בזירה האירופית. אני מקווה שבעתיד, קבוצות ישראליות נוספות תשתלבנה בגביעי אירופה. יחד, נמשיך לעשות בשנים הקרובות לטיפוח וקידום ליגת ווינר לנשים בכדורסל".

יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי אמר: "אני רוצה לברך את קבוצת מ.ס. אשדוד על ההישג הנהדר, את המאמן אלי רבי והצוות שלו, את יושבת הראש טלי קריאף, האוהדים, הפעילים ומעל הכל את השחקניות. הם הביאו לכדורסל הישראלי כבוד גדול מאוד ואנחנו מקווים שהדרך שלהם ביורוקאפ רחוקה מסיום ומצפים לגביע שני לכדורסל הנשים הישראלי אחרי זה של אליצור רמלה".

בעקבות העלייה של אשדוד ישונה מועד משחקי חצי גמר וגמר גביע המדינה לנשים, שאמורים להתקיים במהלך חודש מרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully