וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה משחק הגביע בין עירוני קרית שמונה למכבי תל אביב

11.2.2015 / 19:50

השופט משיח לא אישר את המגרש המוצף, משחק הליגה בבלומפילד עשוי להיערך ביום ראשון, טל בן חיים ייעדר. בכר: "החלטה נכונה, לא רוצים לראות כדורמים". פאקו: "אי אפשר לשחק פה"

one

המשחק המרכזי בשלב רבע גמר גביע המדינה, בין עירוני קרית שמונה למכבי תל אביב שתוכנן להיערך הערב (רביעי) נדחה למועד אחר בשל מצבו הרע של כר הדשא ומזג האוויר הסוער בצפון. צוות השיפוט בראשותו של מנשה משיח ביצע שתי בדיקות במגרש, לפני שהודיע רשמית על דחייה.

בעיריית קרית שמונה ניסו להיערך לפני כן לתרחיש של מזג אוויר סוער, כשהעמידו ביובית למקרה הצורך וגם תעלות הניקוז באצטדיון נוקו וכבר החלו לעבוד. למרות זאת, הדשא נספג במהרה, שולי המגרש הוצפו והמצב הורע בשעות האחרונות, עד ההחלטה הסופית על הדחייה.

בעקבות ההחלטה, קיימת אפשרות כי משחק הליגה בין הקבוצות יוקדם מיום שני ליום ראשון הקרוב. ההנהלות הביעו הסכמה עקרונית לעניין, וכעת ממתינים לאישור הסופי מיתר הגורמים.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב (אמצע) עם אוהדים. סוכנות ג'יני
יחכו עד יום ראשון? ערן זהבי עם האוהדים/סוכנות ג'יני

הנפגעים העיקריים הם כמובן אוהדי מכבי תל אביב, שעשו לשווא את המסע הארוך צפונה, ביום בו כולם היו מעדיפים להיות בבית. המועדון קרא לאוהדים לשמור על הכרטיסים למשחק לקראת המועד החדש עליו יוכרז. 15-20 אוהדי מכבי תל אביב נכנסו לכר הדשא והוצאו על ידי כוחות אבטחה.

טל בן חיים, שאמור היה לרצות את עונש ההרחקה בגין צהובים במשחק זה, ייעדר כעת ממשחק הליגה בין הקבוצות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אוהדי מכבי תל אביב אחרי המשחק המבוטל נגד עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
הגיעו לשווא. אוהדי מכבי תל אביב/סוכנות ג'יני

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר הגיב לביטול המשחק בשידור של ערוץ הספורט: "זו החלטה נכונה, כולם רוצים לראות כדורגל ולא כדורמים, עשו נכון. זה לא פוגע בהכנה שלנו לקראת המשחק הבא. אין שום קשר".

פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב, הוסיף: "זו ההחלטה הנכונה. צריך להתחשב ביופי של משחק הכדורגל ופה אי אפשר היה לשחק כדורגל, זו ההחלטה הטובה ביותר. הדשא הזה לא מספיק טוב בשביל מזג האוויר הזה, היום היה גשם כבד מאוד בתוך כמה שעות. הגשם פסק, אבל מצב הדשא לא ישתפר משמעותית בתוך חצי שעה".

אצטדיון קרית שמונה בגשם, מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
לא מתאים למשחק. הדשא בקרית שמונה/סוכנות ג'יני

שופט המשחק מנשה משיח התייחס לסיבות לביטול: "הגענו למשחק שעתיים ורבע לפני הפתיחה וידענו שמזג האוויר בעייתי. הצוות שלי ואני יצאנו שלוש פעמים אל המגרש, הוא ספוג כולו. השחקנים רוצים לבוא ולהביא את היכולת שלהם לידי ביטוי ולמשחק בתנאים כאלה אין ערך ספורטיבי. המגרש מלמעלה נראה בסדר גמור, אבל אנחנו רצינו להראות שהכל רטוב ובגלל זה עלינו על הדשא והתמסרנו כדי לראות מה מצב הדשא. רציתי לשמור על בריאות השחקנים. אני חושב ששתי הקבוצות מרוצות מההחלטה, בלשון המעטה".

למרות דבריו של משיח, שטען כי הצוות המקצועי של קרית שמונה הסכים שאין אפשרות לשחק, חלק גדול משחקני קרית שמונה קיבלו את הבשורה באכזבה. "התנאים כעת היו עדיפים לנו", אמרו שם. "יכול להיות שבמכבי תל אביב שמחים שאין משחק".

מנשה משיח שופט כדורגל במשחק המבוטל בין עירוני קרית שמונה מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
דאג לשחקנים. מנשה משיח/סוכנות ג'יני

עוד לפני כן, בקרית שמונה קיבלו בשורה טובה כאשר מוסדות הבוררות של פיפ"א החליטו לפסוק לטובת הקבוצה ולחייב את ברסט הצרפתית לשלם לה 670 אלף דולר עבור ג'ון קולמה, אחרי שזו החתימה בעבר את הקשר למרות שזה כבר היה חתום במועדון הצפוני. בברסט צפויים לערער על ההחלטה.

(עדכון ראשון: 11:49)

אצטדיון קרית שמונה בגשם. סוכנות ג'יני
מזג האוויר קלקל את התכניות/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully