וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "הרוחות השפיעו, אבל חשוב שהעברנו את ההכרעה הביתה"

11.2.2015 / 8:22

דעות חלוקות במכבי פתח תקוה אחרי התיקו בעפולה, שחקנים טענו: מזג האוויר השפיע על הנעת הכדור. עוז פרץ מבטיח: "ננצח את הגומלין". לוזון חילק מענקים, השחקנים שלא שותפו מול סכנין זכו למענק חלקי

one

במכבי פתח תקוה עדיין לא יכולים לנשום לרווחה אחרי המשחק אמש (שלישי) בעפולה (0:0), אבל יכולים להתנחם בעובדה שהעבירו את ההכרעה הביתה. הקבוצה של רן בן שמעון תארח בחודש הבא את משחק הגומלין בשלב רבע גמר גביע המדינה, בתקווה לעבור שלה ולקבל הגרלה נוחה (זהות המנצחת בין הפועל כפר סבא לאחי נצרת) בחצי הגמר. במהלך המשחק טענו שחקנים משתי הקבוצות כי הם מתקשים לפתח משחק בשל הרוחות החזקות. "ברוח כזאת חזקה אתה צריך לעבוד פי שניים, הרגשנו שאנחנו רצים ופשוט חוזרים אחורה, אבל לא פחות חשוב שהעברנו את ההכרעה הביתה", אמרו בקבוצה. אבי לוזון הגיע למשחק אך לא שוחח עם השחקנים.

משה לוגסי שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
תירוצים. שחקני מכבי פתח תקוה/אדריאן הרבשטיין

בהתאם להבטחתו, יו"ר ההתאחדות ונשיא המועדון לשעבר חילק לשחקנים צ'קים ובהם מענקים עבור הניצחונות על מכבי חיפה ובני סכנין. כפי שהבטיח, השחקנים שנטלו חלק במשחקים קיבלו 2,000 שקלים. כמחווה של רצון טוב, לוזון חילק את מחצית הסכום לשחקנים שלא נטלו חלק במשחק. "אם ימשיכו לתגמל אותנו בצורה הזאת, אולי בסוף נגיע לאירופה דרך המקום הרביעי", אמר, ספק בציניות, אחד השחקנים.

"לא נאחז בזה כתירוץ, אבל אין ספק שהרוחות השפיעו על מהלך המשחק. מזג האוויר השפיע על הנעת הכדור", אמר החלוץ עוז פרץ, שהגיע אתמול למספר מצבים, אבל כמו יתר שחקני ההתקפה בקבוצה לא מצא את הרשת. "אם אני מרוצה מהתוצאה? אתה לא יכול להיות מרוצה כשלא ניצחת וברור שהיה עדיף לגמור את זה במשחק הראשון. ציפינו לנצח, אבל כיוון שלא ספגנו העברנו את ההכרעה הביתה, וזה חשוב. אין לי ספק שננצח את הגומלין. נלחץ עליהם מהרגע הראשון. עכשיו הפנים לליגה, למשחק בשבת בעכו. חשוב לנו מאוד לאגור נקודות ולהיות בפלייאוף העליון".

מרואן קבהא שנמצא במגמת שיפור בתקופה האחרונה עשוי לחזור להרכב מול עכו. דניאל דימוב יחזור ל-11, משום שבן שמעון מעדיף לחזור למערך הרגיל שלו, חמישה שחקני הגנה, בליגה. דויד סולארי עשוי להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה. גם אלמוג אוחיון עשוי לקבל דקות ראשונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully