וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור מליקסון: "היו פציעות שעצרו אותי. עברתי תקופה לא קלה"

11.2.2015 / 7:30

בבאר שבע מרגישים שהרוויחו את הקשר, שדיבר על הביקורות נגדו: "לא יכול לשנות דעה של אחרים. היה לי קרע של שבעה סנטימטר". בן ביטון התנצל, אך צפוי להיקנס. ומדוע האוהדים קיללו את אילוז?

one

עד סיום המחצית הראשונה בהפועל באר שבע חששו מאוד שמכבי יבנה תבקיע ראשונה במשחק ותסכן את ההעפלה לשלב הבא, אבל אלישע לוי הרגיע את השחקנים במחצית, והקבוצה שלו קיבלה אתמול (שלישי) את הכרטיס לחצי הגמר אחרי 0:3 חלק.

השיחה העיקרית אחרי המשחק עסקה, איך לא, במאור מליקסון. השחקנים חיבקו אותו בסיום בחדר ההלבשה, ולמרות שלא חגג מול קבוצת נעוריו, הקשר התקשה להסתיר את ההתרגשות. "זאת רק יבנה, אבל כל הקבוצה התרגשה אתמול עם מליקסון. לפני המשחק הרגשנו שהוא יעשה ליבנה את מה שברק יצחקי עשה לאשקלון. רק שהוא הוסיף גם בישול. הוא חזר באופן רשמי, כולנו התרגשנו בשבילו", אמרו בקבוצה.

אחד השחקנים הוסיף: "בהתחלה לא ידענו איך המשחק יתפתח. גם הרוחות קצת הפריעו, אבל עלינו למחצית השנייה עם הרבה יותר ביטחון ואחרי השער הראשון היה הרבה יותר קל. מעבר למליקסון, הרווחנו את נאסר וגבאי, וזה לא פחות חשוב".

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע עם אוהדי מכבי יבנה. ברני ארדוב
כל הקבוצה התרגשה אתמול איתו". מליקסון/ברני ארדוב

"לא חגגתי לא כדי להיות צדיק, אלא כי המאמן והשחקנים שיחקו איתי, היו"ר אימן אותי, כך שיש לי המון כבוד אליהם ואני מאחל להם הצלחה בליגה. החברים קצת הגזימו, אבל אני אוהב אותם נורא. הם חיזקו אותי. שמעתי סיפורים על מחנאות בחדר ההלבשה, וזה הצחיק אותי". התייחס מליקסון לעובדה שלא חגג אחרי השער אתמול. "רציתי להבקיע את השער הזה הרבה לפני. כאן הכל נמדד בשערים. לפחות זה הגיע עכשיו. היו לי משחקים יותר טובים, אבל לא הבקעתי. היו פציעות שעצרו בעדי. אני מקווה שסוף העונה שלי יהיה טוב".

על הביקורות נגד חלק מהלגיונרים שחוזרים אמר: "אני לא קורא מה כותבים, מתעסק רק בעצמי. אני לא יכול לשנות דעה של אחרים. לא היה קל לקרוע שבעה סנטימטר בשריר הירך האחורי. בכלל, עברתי תקופה לא קלה, אבל גם עכשיו לא הכל הוקוס פוקוס והכל בסדר. אין שחקן כדורגל של מאה אחוז, אבל אני מרגיש טוב, חוזר לכושר. שערים זה חשוב, אני שחקן התקפה, למרות שאני יותר קיצוני. יש לי ביקורת עצמית גבוהה. אני מקווה שלא יהיו עוד פציעות שיאטו אותי. אם אני אחד החיזוקים של באר שבע בינואר? כן, שמעתי את זה כבר".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את מכבי יבנה

לכתבה המלאה
מאור בוזגלו הפועל באר שבע. ברני ארדוב
התחיל קשה, נגמר בניצחון גדול. בוזגלו/ברני ארדוב

המגן בן ביטון שלא שיחק עמד לוועדת משמעת פנימית במועדון. הוא התנצל על הדברים שאמר לשופט, ובבית הדין קיבל הרחקה ממשחק אחד בלבד, אותה כבר ריצה למעשה אתמול. כמו כן, הוא ספג עונש הרחקה ממשחק אחד על תנאי.

במהלך המחצית הראשונה השמיעו חלק מאוהדי באר שבע קריאות גנאי כלפי אביתר אילוז ולעבר שחקנים נוספים בקבוצה. השחקנים הופתעו מאוד מהעניין, משום שמדובר באחד השחקנים היותר אהודים על הקהל עד העונה שעברה. בכלל, עושה רושם כי מאז מסיבת העיתונאים בתחילת העונה שעברה, אז העביר המגן את סרט הקפטן לאליניב ברדה, חל פיחות במעמדו בקבוצה. במהלך המשחק כעס מאור בוזגלו על פעולה שביצע המגן, אך הוויכוח ביניהם לא גלש לפסים אחרים. יש לציין כי במחצית השנייה מאז השער הראשון שהבקיעה באר שבע, חזרו האוהדים לעודד את אילוז ובסיום המשחק אף קראו לו להגיע ליציע.

סיראז' נאסר ממשיך ביכולת הטובה שלו בתקופה האחרונה. במועדון רוצים שיישאר, והדיונים בנוגע לעתידו יימשכו. ההערכה היא שדובב גבאי יחתום בקרוב לאחר ההצעה המשודרגת שקיבל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, במועדון הגישו הצעה חדשה לאוסטין אג'ידה, ועל הרקע הזה נרשמה מתיחות בין הצדדים לאחר ששוער נבחרת ניגריה ביקש שדרוג מסוים וטרם נענה בחיוב.

דוד רביבו מכבי יבנה מול אביתר אילוז הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ספג קריאות גנאי. אילוז/ברני ארדוב

בנו של מאיר ברד חתם לחמש שנים

עוד לפני המשחק, קשר קבוצת הנוער הדר ברד חתם על חוזה לחמש שנים במועדון. ברד, בנו של שחקן העבר מאיר ברד, החל לאחרונה להתאמן בקבוצה הבוגרת. "שמח להגשים חלום, גדלתי על הצבע האדום ועל הפועל באר שבע", אמר ברד לאחר החתימה. "אני מודה מאוד על האמון שניתן לי ומקווה להחזיר בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully