וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ההתאחדות הגנאית: "גרנט יעזור לנו לזכות באליפות אפריקה ב-2017"

קווסי ניאנטקי בראיון לוואלה ספורט: "כולנו שמחים על ההישג, למרות חוסר המזל. לא ציפינו שגרנט יצליח ככה, המטרה הייתה לבחון אותו לקראת העתיד. האווירה בנבחרת סוף סוף חיובית"

נחיתת נבחרת גאנה אחרי אליפות אפריקה. במרכז: סגן נשיא גאנה. התאחדות הכדורגל של גאנה,
קבלת פנים חגיגית/התאחדות הכדורגל של גאנה

נבחרת גאנה נחתה אתמול (שני) בבירה אקרה והתקבלה על ידי אלפי אוהדים שהצליחו להתגבר על ההפסד הכואב הפנדלים בגמר מול חוף השנהב. עוד מחוץ למטוס הנבחרת חגגו האוהדים והרימו את השחקנים על הכתפיים, כאילו זכו בגביע. הבוקר נקבעה לנבחרת של אברהם גרנט ארוחת בוקר חגיגית עם נשיא גאנה, בה השתתף גם נשיא ההתאחדות קווסי ניאנטקי.

"אני שמח מאוד היום וכך כל אנשי גאנה", אמר ניאנטקי לוואלה! ספורט, "כולנו שמחים מאוד על ההישג, למרות חוסר המזל במשחק הגמר מול חוף השנהב. אנחנו מעריכים מאוד את מה שגרנט השיג".

נחיתת נבחרת גאנה אחרי אליפות אפריקה. התאחדות הכדורגל של גאנה,
מתגברים על האכזבה, מרוצים מההישג/התאחדות הכדורגל של גאנה

איך אתה מסכם את עבודתו של גרנט עד כה?

"לא ציפינו שגרנט יצליח כך ויביא אותנו לגמר כבר באליפות הזו. בטורניר הזה, המטרה היחידה שלנו הייתה לבחון את היכולות של גרנט לקראת העתיד. הוא איתנו רק זמן קצר מאוד ומראש סימנו את אליפות אפריקה הבאה. לזכות באליפות הבאה, זו המטרה שלנו. בסופו של דבר, יצאנו מאוד מרוצים מהכדורגל שהציגה הנבחרת כבר בטורניר הזה. אנחנו מרוצים מרמת האימון של גרנט וגם ממצב הרוח ומהאווירה בנבחרת".

ועדיין, זה נגמר רע עם הפסד בפנדלים. ידעת על הרזומה המצער של גרנט בסוגיה הזו?

"כן… זה פשוט מצער, כל מה שקרה בסיום. אנחנו מקווים שבפעם הבאה נזכה בתואר ב-90 דקות ואז לא נזדקק לפנדלים ולא נצטרך לדבר על מזל רע או מזל טוב".

עוד באותו נושא

צופית גרנט: "שלמה שרף דגנרט, הוא בחיים לא יגיע למה שאברם הגיע"

לכתבה המלאה
אברהם גרנט, אנדרה אייוו, נבחרת גאנה. רויטרס
מאזן מצער בפנדלים. גרנט ואנדרה אייוו מאוכזבים/רויטרס

איך הציבור, העם הגנאי, התייחס לאליפות?

"בסופו של דבר, כולם שמחים על ההישג. הבוקר הייתה לנו ארוחה חגיגית עם הנשיא והוא ציין את אברם באופן פומבי. הוא אמר שגרנט שינה את הנבחרת לחלוטין ובשם כל אנשי גאנה שיבח את איכות העבודה שלו. אחרי הבלגן שהיה בנבחרת בשנה האחרונה, האווירה סוף סוף הפכה לחיובית מאוד. גרנט הצליח לאסוף את השחקנים והחדיר בהם משמעת, אחידות ומסירות. הוא היה גורם חיובי מאוד בנבחרת הזו".

החוזה שלו כרגע עד 2017. יש שינוי, עדכון? אתה יכול להצהיר שימשיך בוודאות עד תום החוזה?

"החוזה של גרנט תקף עד פברואר 2017. גרנט עדיין המאמן שלנו והוא יעזור לנו לזכות בגביע אפריקה לאומות ב-2017. אנחנו מתכוננים כרגע כבר לטורניר ההעפלה לאליפות הבאה, ויש לנו גם משחקי ידידות בדרך, כבר במרץ הקרוב".

אולי תארגנו דרבי מול ישראל?

"למה לא? ישראל זו מדינת כדורגל טובה מאוד ויום יבוא ונארגן משחק מולה. אני מבטיח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully