וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי תל אביב: ורמוט צפוי לפתוח, השבוע הגורלי מתחיל

הרכש החדש של מכבי תל אביב עשוי לפתוח בהרכב בבכורה מול קרית שמונה (ד', 20:55, ספורט 5 ו-HD), עמה הצהובים ייאבקו שלוש פעמים ברצף. אבוחצירא ישמור על מקומו בהרכב של ברק בכר

רבע הגמר, משחק 1מחצית25/02/2015
עירוני קרית שמונה
    1:0
      מכבי תל אביב
      one

      בעירוני קרית שמונה ישלימו הערב (שלישי) את ההכנות לקראת משחק רבע גמר הגביע הראשון שייערך מחר (20:55, ספורט 5 ו-HD) מול מכבי תל אביב כשבקבוצה קיימת אמונה שניתן גם בשיטת שני משחקים לעבור את האלופה ולהעפיל לחצי הגמר. בקרית שמונה מודעים לעובדה שתחזיות מזג האוויר השונות צופות סערה מחר אך ההערכה במועדון שהמשחק יתקיים בכל מקרה כשהחשש הוא לגבי מצב הדשא בעיקר אם סמוך לשעת המשחק יירדו ממטרים חריגים.

      בצד המקצועי, על פי האימונים במהלך השבוע, עושה רושם שברק בכר ימשיך עם אותו הרכב שפתח מול הפועל פתח תקוה, מה שאומר ששמעון אבוחצירא ימשיך לקבל קרדיט בחוד. עם זאת, לבכר עדיין כמה התלבטויות ביניהן בעמדת המגן הימני, שם יפתח ככל הנראה עאהד עזאם, אך גם עודד אלקיים חזק בתמונת ההרכב. וובה בראון צפוי להמשיך גם הוא בהרכב כשחן דילמוני יאייש את עמדת המגן השמאלי על חשבון טובראנו פינאס שעדיין לא החלים מהפציעה. "שני המשחקים הקרובים הם משחקים מכריעים מאוד", אמר שחקן בקבוצה, "כולם מדברים תמיד על זה שמכבי תל אביב עדיפה עלינו. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו יכולים להתמודד עם מכבי עד הסוף. המשחק מחר הוא משחק גביע בשיטת בית וחוץ ככה שזה רק משחק אחד מתוך שניים וצריך לקחת את זה בחשבון".

      שחקני עירוני קרית שמונה, שמעון אבוחצירא, עאהד עזאם, מול שחקן הפועל פתח תקוה, גל אראל. ג'יני
      עאהד עזאם. יפתח כמגן ימני?/ג'יני

      מכבי תל אביב: גילי ורמוט צפוי לפתוח

      למכבי תל אביב יש את כל הסיבות לחשוש מהמפגש מחר בקרית שמונה. שישה מתוך עשרת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות שנערכו באיצטדיון העירוני בקרית שמונה, הסתיימו בניצחונות של המארחים. עם הסטטיסטיקה הזו יצטרך להתמודד פאקו אייסטרן ויש לו אתגר גדול במיוחד אחרי שבסיבוב הראשון הפסידה מכבי תל אביב על הדשא בצפון. פאקו יכול לצאת הכי גדול משלושת המשחקים הקרובים מול קרית שמונה, אבל הוא גם יכול להפסיד את כל הקופה.

      שאלת הישארותו לעונה נוספת תלויה גם ביכולת שלו להוציא מהשחקנים את המקסימום במשחקים הגורליים הקרובים מול הקבוצה של איזי שרצקי. הבאסקי בחר בדרך ברורה מאוד: אין אצלו כוכבים, אין מישהו שנמצא מעל האחרים, אין מישהו שזוכה לפריבילגיה מיוחדת. הדרך הזו אמורה לגרום למרבית השחקנים לכבד את המאמן ולתת גם בשבילו את המקסימום, אבל יש בה גם הרבה סיכון והוא יכול בדרכו לאבד את ערן זהבי, למשל. המשחקים הקרובים ובראשם זה שמחכה מחר בגביע, ילמדו הרבה על צדקת הדרך של המאמן. אם ייצא משלושת המפגשים מול קרית שמונה כשידו על העליונה, איש לא יוכל לחלוק על הדרך שלו.

      פאקו איפשר לשחקנים לנוח היום. הוא לא מאמין באימון ביום השני שאחרי משחק וגם אם מחר תשחק מכבי את המשחק הכי קשה שיש, הוא נצמד למשנתו ואיפשר התאוששות לכולם. כרגיל אצל הבאסקי רב הנסתר על הגלוי בכל הקשור להרכב מחר, אבל דומה שערן זהבי יחזור להרכב והוא עשוי לקבל לצידו את גילי ורמוט מייד בהתחלה או כמחליף מהספסל.
      קרלוס גרסיה עשוי בכל זאת להמשיך בהרכב כדי לא לגמור לו את הביטחון אחרי מופע האימים שלו מול מכבי נתניה. עמרי בן הרוש, איתן טיבי ונוסא איגייבור שפתחו על הספסל בליגה ביום ראשון אמורים לפתוח. טל בן חיים יעדר עקב צהובים.
      ראדה פריצה שכבר היה קרוב לחזור להרכב וישב מול נתניה על הספסל, שוב לא מרגיש כל כך טוב עם הפציעה שהיתה לו בשרירי הבטן והמפשעות ויתכן כי הוא שוב ינוח.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

      בשיתוף סאנופי
      גילי ורמוט שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      הישר למים העמוקים. גילי ורמוט/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully