וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא סעיף יציאה: רויס האריך את חוזהו בדורטמונד עד 2019

בשורות נפלאות לאוהדי סגנית אלופת גרמניה, וקצת פחות טובות עבור אוהדי ריאל מדריד, בארסה וצ'לסי. אחרי שזכה לקבל הצעות רבות, החליט הקשר בן ה-25 להישאר בגרמניה: "כאן זה הבית שלי"

מרקו רויס שחקן דורטמונד. Michael Kienzler, GettyImages
מרקו רויס חוגג. ימשיך לכבוש בגרמניה עד 2019. לפחות/GettyImages, Michael Kienzler

בשורות נהדרות לאוהדי בורוסיה דורטמונד. קשר הקבוצה, מרקו רויס, האריך היום (שלישי) את חוזהו בקבוצה עד 2019, ואם מישהו חושב שמדובר בסך הכל בניסיון להעלות את ערכו של השחקן עד שיימכר לאחת הקבוצות העשירות באירופה, טעות בידיו, שכן בחוזהו החדש של רויס בן ה-25 אין סעיף יציאה. כזכור, בחודשים האחרונים, אם לא יותר מכך, זכה שחקן נבחרת גרמניה לחיזורים מצד הקבוצות הגדולות ביותר ביבשת, דוגמת ריאל מדריד, ברצלונה, צ'לסי, מנצ'סטר סיטי ועוד, אך כעת מתברר שעתידו של השחקן, לפחות עד 2019, הוא בגרמניה.

דורטמונד נפגעה בעבר מעזיבה של אחד מכוכבי הקבוצה. החלוץ הפולני, רוברט לבנדובסקי, סיים חוזה במועדון, ועזב ללא תמורה דווקא ליריבה השנואה, באיירן מינכן, שלא שילמה עבורו ולו יורו אחד. כוכב נוסף של הצהובים של יורגן קלופ, מריו גצה, גם כן עבר לבווארים, שניצלו את סעיף היציאה הנמוך יחסית שהיה בחוזהו ושילמו עבור שירותיו 37 מיליון יורו.

אחרי שלא שיחק תקופה ממושכת בשל פציעה, שגרמה לו להחמיץ גם את המונדיאל בו זכתה נבחרתו, חזר השחקן לעניינים והחל לקבל דקות בסוף ינואר. אט אט הוא חזר לכושרו, ובמחזור האחרון, כשקבוצתו ניצחה 0:3 את פרייבורג, הוא אף מצא את הרשת, לראשונה מאז סוף נובמבר. "אני מצפה בקוצר רוח להצלחה עתידית במועדון הזה", אמר רויס המאושר לאחר החתימה, "יש לנו הרבה מה לעשות ומה להשיג. אני מאוד שמח מהחלטתי, המועדון בורוסיה דורטמונד הוא הבית שלי".

יורגן קלופ מאמן דורטמונד. Stuart Franklin, GettyImages
יורגן קלופ. לפחות אחד נשאר/GettyImages, Stuart Franklin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully