וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה עשויה לספוג הפסד טכני בשל שיתופו של איבשקביצ'יוס

10.2.2015 / 12:53

הזהובים שיתפו את הקשר, שלא שיחק כשנה וחצי בשל פציעה, ב-0:3 על הפועל ירושלים, אך לא ערכו לו בדיקה רפואית כפי שכתוב בתקנון. אשדוד ספגה בעבר הפסד טכני אחרי שפעלה בצורה דומה

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. מגד גוזני
יוסי אבוקסיס. בני לוד תצליח לצמק את הפער דרך בית הדין?/מגד גוזני

בני יהודה ניצחה אתמול (שני) 0:3 את הפועל ירושלים, אך התוצאה הזו עלולה להיפסל ולהסתיים בהפסד טכני של מוליכת הליגה הלאומית, בעקבות שיתופו שלא כחוק של קסטוטיס איבשקביצ'יוס. הקבוצה תעמוד לדין מחר ב-17:00 בעקבות העובדה ששיתפה שחקן שלא כחוק. בנוסף, תעמוד בני יהודה לדין בגין הקריאות הגזעניות של אוהדיה במשחק מכבי אחי נצרת.

הקשר הליטאי חזר אחרי היעדרות ארוכה של כשנה וחצי בגלל פציעה קשה ושותף כמחליף בניצחון בבלומפילד, אך בני יהודה לא עשתה לו בדיקה רפואית כמתחייב בתקנון אחרי שחזר מהפציעה ובכך למעשה עברה על סעיף "שיתוף שחקן שלא כחוק".

בית הדין יצטרך להחליט בעניין, ולשקול גם את התקדים של מ.ס. אשדוד, ששיתפה את חאתם עבד אלחמיד נגד בני סכנין ללא בדיקה רפואית אחרי שחזר מפציעה. זה עלה לה בהפסד טכני 3:0, אך היא גם ככה הפסידה 2:1 באותו משחק אז הנזק היה משני. לבני יהודה זה עלול לעלות באיבוד שלוש נקודות בפסגת הלאומית, שם היא מקדימה כרגע בשמונה נקודות את בני לוד השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully